ЗНАК ЯКОСТІ
Лауреати конкурсу "100 кращих товарів України" 2010 року продемонстрували продукцію
Щорічне проведення Європейського тижня якості вже стало доброю традицією в Україні. Цього року він розпочався в "Українському домі" відкриттям Національної виставки "100 кращих товарів України", де були представлені найкращі зразки продукції вітчизняних виробників, і нагородженням фіналістів конкурсу "100 кращих товарів України" 2010 року. В ньому взяли участь 267 підприємств з 277 видами продукції. Змагалися у номінаціях "Продовольчі товари", "Промислові товари для населення", "Продукція виробничо-технічного призначення" та "Роботи і послуги". Нагороди отримали 94 лауреати та 65 фіналістів з усіх регіонів України.
- Представлені на виставці товари, роботи і послуги - це так звана планка якості, яку підняли найкращі вітчизняні товаровиробники та продемонстрували іншим, на що треба рівнятися, - наголосив голова Держспоживстандарту Олександр Матвійчук.
Він також зазначив, що випуск якісних товарів - це, передусім, турбота про вітчизняного споживача. Адже усі ми хочемо споживати лише безпечну та корисну продукцію.
Міністр Кабінету Міністрів Анатолій Толстоухов зауважив, що якісне виконання програми "Україна для людей" неможливе без активної участі та плідної взаємодії влади, бізнесу і громадськості. Тож не випадково співпали дві такі важливі події - Європейський тиждень якості та Національний конкурс "100 кращих товарів України", у якому взяли активну участь представники влади, провідні бізнесмени та споживачі різного віку. "Якщо ми й надалі плідно співпрацюватимемо, то, переконаний, гідно зустрінемо і наступний рік - як рік двадцятої річниці Незалежності України, і належно підготуємося до 2012 року, коли всією країною складатимемо іспит до Євро", - наголосив міністр.
А міністр економіки Василь Цушко запропонував організаторам та лауреатам конкурсу звернутися до вітчизняних засобів масової інформації з тим, аби наші найкращі товари, роботи та послуги удостоїлися окремих великих та детальних репортажів на телебаченні або матеріалів у пресі. Адже вони насправді цього гідні. А українські споживачі мають знати, що найкраще купувати та споживати. "Подивившись виставку, можу від щирого серця сказати, що пораділа душа та піднявся настрій. У багатьох лауреатів я запитував, як їм вдається долати економічну кризу. І був дуже радий чути, що практично всі вони подолали минулорічний економічний спад і нині виходять на нові рубежі виробництва. Деякі керівники підприємств зізнавалися, що було дуже важко, і все ж вони не звільнили жодної людини. Тож ми маємо щиро дякувати їм від імені всієї держави. Радію за ті підприємства, які відправляють на експорт вже понад 50% своєї продукції". Василь Цушко також звернувся до Держспоживстандарту як організатора конкурсу з побажанням і надалі створювати найкращі умови для вітчизняних виробників, аби наші товари могли без перешкод експортуватися до багатьох країн світу.