"В уряді розраховують на відчутний економічний ефект від електронної реєстрації підприємств"

19 серпня 2011

НОВОВВЕДЕННЯ

 Відкрити власну справу підприємцям стане легше:
закінчиться ходіння чиновницькими кабінетами, припиниться рейдерство

Коментуючи Закон «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» щодо проведення електронної реєстрації, перший віце-прем’єр-міністр – міністр економічного розвитку і торгівлі Андрій Клюєв зазначив: електронна реєстрація виключає необхідність заявникам напряму контактувати з державним реєстратором, що зводить до мінімуму корупційні дії на цьому етапі.

«Знаю, що підприємці на цей закон чекали давно. Ті реалії, які ми, на жаль, мали — а це ходіння від кабінету до кабінету, і безкінечний процес збирання все нових і нових довідок, забирали і час, і здоров’я, і, зрештою, бажання відкривати власну справу. За кожним реєстратором прослідкувати неможливо. А от забрати в них можливість займатися такою практикою — в наших силах. Переконаний, такий крок дасть конкретний економічний ефект», — сказав Андрій Клюєв, наголосивши: завдяки змінам втрачається сенс підробки документів реєстраційної справи, а отже звужуються можливості для «рейдерів».

Згідно з новим законом, заявнику досить лише електронною поштою надіслати відповідний документ державному реєстратору. Останній здійснює облік одержаного ним  від заявника електронного документа і  проводить необхідні реєстраційні дії. Після цього — надсилає заявнику відповідний підтверджуючий документ в  електронному вигляді та у звичайному паперовому форматі.  У разі  наявності  підстави  для  відмови  у проведенні державної реєстрації заявникові надсилається відповідне повідомлення в електронній формі, повідомляє прес-служба першого віце-прем’єра.

Крім того, Андрій Клюєв нагадав, що 28 серпня вступить в силу Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження принципу державної реєстрації юридичних осіб на підставі модельного статуту». За словами урядовця, для кожної з організаційно-правових форм юридичних осіб буде розроблений типовий модельний статут. Однак засновники підприємства самі ухвалюватимуть рішення про те, чи провадити діяльність на підставі модельного статуту, чи розробляти для себе індивідуальний.

«Модельний статут, по-перше, зменшує ризики від підроблення установчих документів, по-друге, зменшує затрати на виготовлення установчих документів, оскільки вже немає потреби звертатися з цією метою до юридичних компаній, а по-третє, не вимагає нотаріального посвідчення», — додав перший віце-прем’єр.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua