"Звільняли з митного «полону»"

Любомира КОВАЛЬ
2 липня 2013

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Незалежна та суверенна держава, якою Україна є вже понад 20 років, потребує забезпечення належного захисту своїх економічних інтересів. Отже, головне завдання Державної митної служби — створення сприятливих умов для розвитку зовнішньоекономічної діяльності, забезпечення економічної безпеки, здійснення митного контролю та оформлення товарів.

Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю державної установи «Урядовий контактний центр», з початку 2013 року опрацьовано понад сто звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» та веб-сайт Центру з питань митної справи. Найчастіше зверталися жителі Києва, Волинської та Львівської областей.

Людей цікавили правила вивезення і ввезення товарів, валюти, а особливо правила переміщення через кордон й використання на території України транспортних засобів. Порушувалися питання митних платежів, а саме умови звільнення від сплати та надання пільг при оплаті митних зборів. Заявники скаржились на затримку при проходженні митного контролю та зверталися з проханням прискорити цю процедуру.

Якісний контроль - запорука економічної безпеки. Фото УНІАН

Так, заявниця із села Кам’янки Дніпропетровської області 4 червня 2013 року поскаржилася на працівників митного пункту Ліски (Дніпропетровськ), які ще з 3 червня тримали 5 контейнерів з товаром (комплектуючі), що призначені для Дніпропетровського заводу будівельного кріплення. Міністерство доходів та зборів повідомило, що Дніпропетровська митниця у документах, поданих до митного оформлення товару, виявила розбіжності. За результатами опрацювання документів, додатково наданих заявницею, митний орган визнав митну вартість товару, визначену та заявлену декларантом. Митне оформлення товару закінчили 5 червня. Вирішення питання підтверджено зворотним зв’язком.

А заявник з Одеси звернувся з проханням прискорити розмитнення вантажу з нафтопродуктами компанії, який з 30 квітня 2013 року перебуває на складі Херсонської митниці у Херсонському порту. Він також повідомив, що компанія здійснила передплату й має тимчасову митну декларацію, але працівники митниці не беруть це до уваги та вимагають саме митну декларацію. Міністерство доходів і зборів повідомило, що 4 червня Херсонська митниця випустила вантаж компанії у вільний обіг за митними деклараціями. Це підтверджено зворотним зв’язком із заявником.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет з 24 по 30 червня 2013 року надійшло 7343 звернення.  

0800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua