"Аеропорт «Київ» отримав новий термінал"

19 травня 2012

ІНФРАСТРУКТУРА

Пасажири, які подорожують low-cost рейсами, матимуть зручності найвищого рівня

Яскравим прикладом ефективного державно-приватного партнерства стала модернізація Міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни), де за кошти інвестора побудовано новий сучасний термінал, а держава профінансувала оновлення злітно-посадкової смуги.

Сучасність пасує столичному аеропорту. Фото Укрінформу

Відкриваючи новий термінал, віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков зазначив, що він дуже зручний для пасажирів. «Якщо подорожувати, як кажуть в авіації, point to point, то кращого аеропорту не придумаєш», — цитує слова урядовця прес-служба Мінінфраструктури.

Водночас Борис Колесніков заявив, що очолюване ним відомство готове будувати злітно-посадкові смуги в містах, що мають понад півмільйона жителів, за умови, що приватний сектор візьметься за спорудження терміналів.

Крім того, віце-прем’єр повідомив, що заплановано здійснення низки заходів для зниження цін на авіаквитки на внутрішніх рейсах, зокрема ініціюватиметься відміна пасажирського збору під час здійснення  перельотів всередині країни. «Зараз завдання пряме — внутрішні пасажири. Ми підемо на серйозні заходи зі зниження цін на квитки. Думаю, ми близькі до того, щоб відмінити пасажирський збір всередині країни», — заявив Борис Колесніков. За його словами, в Україні дуже мало пасажирів, що літають, утім, їхня кількість щороку зростає: на 25% у цілому та на 40% на міжнародних рейсах.

Також віце-прем’єр зазначив, що Мінінфраструктури продовжує переговори з провідними світовими бюджетними авіакомпаніями з Ірландії, Іспанії, Італії, Франції.  «За останній рік кількість low-cost пасажирів зросла вдвічі — з 300 тис. до 600 тис. Наша мета — за 2,5 роки дійти до 5 млн», — сказав Борис Колесніков.

Він повідомив, що ірландська бюджетна авіакомпанія Ryanair нині вже готова виконувати прямі польоти Київ—Дублін. Також дозвіл на прийом рейсів Ryanair з України дав Лондон. Для інших маршрутів ця компанія повинна або створити дочірнє підприємство в Україні, або домовлятися з кожною країною, до якої планується організувати рейси з України. Втім, як повідомив урядовець, Мінінфраструктури готове на рік відстрочити і дати дозвіл Ryanair працювати без дочірніх компаній.

Борис Колесніков наголосив на тому, що для low-cost перевезень усередині країни ніяких дозволів не потрібно — бюджетні авіакомпанії лише надсилають заявку, якою повідомляють про початок польотів за певним маршрутом.

ДОВІДКА "УК"

Пропускна здатність нового термінала Міжнародного аеропорту «Київ» — до 500 пасажирів за годину на виліт. Термінал оснащений сучасним обладнанням для реєстрації та обробки багажу, контролю та безпеки пасажирів. Передбачено окремий зал для обслуговування людей, які подорожують бізнес-класом, і окремий VIP-зал площею 1500 кв. м. З 14 тис. кв. м  загальної площі термінала 2 тис. займають: чотири ресторани, п’ять барів, три магазини безмитної торгівлі, дві кімнати матері і дитини, авіакаси, пункти прокату автомобілів, аптечний кіоск, відділення банку тощо. Всі міжнародні рейси будуть переведені до нового термінала 22-23 травня. Внутрішні рейси обслуговуватиме старий термінал аеропорту «Київ» (Жуляни). 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua