"Акцент на доданій вартості"

17 березня 2016

Україна планує збільшити експорт до Канади готової продукції або частково переробленої, оскільки поки що основною статтею нашого експорту до Канади є сировина. Про це під час зустрічі з планувальною групою Канадсько-українського проекту підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS) розповіла заступник міністра економічного розвитку і торгівлі — торговий представник України Наталія Микольська. Тому запропоновано сконцентруватися на товарах із високою доданою вартістю.

Проект CUTIS передбачає визначення наших товарів, що матимуть шанси для успішного експорту до Канади, і підтримку їхніх виробників. Анонсовано запуск інформаційного порталу для промоції експорту, який зараз розробляють. У рамках цього порталу працюватиме окремий великий розділ, присвячений експорту до Канади.

«Ми вважаємо, що бізнесу потрібна допомога, не лише загальна інформація про ЗВТ, а й конкретні відомості про входження на ринок Канади. Тому потужний інформаційний портал буде корисним для всіх», — цитує прес-служба відомства слова Наталії Микольської. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua