"Компанія Apple вийшла на ринок із дешевим iPhone"

23 березня 2016

У боротьбі за ринок в країнах, що розвиваються, передовсім у Китаї, корпорація Apple представила бюджетні новинки – iPhone SE та iPad Pro.

Цей крок компанія  зробила у намаганні захопити ринки, насамперед Китаю, що є найбільшим покупцем смартфонів у світі, а також Індії, Близького Сходу і Африки.

Дешевший iPhone все одно може бути дорожчим за Android.

Дешевші і менші iPhone можуть здобути більшу популярність на ринках, що розвиваються, однак їм буде важче пробитися там, де клієнтура уже відчула смак до великих екранів.

Нова модель яблучного смартфону виглядає, як класична «пятірка» з 10-сантиметровою діагоналлю дисплея, але нашпигована за останньою модою, зокрема з функцією Apple Pay.

iPhone SE обладнано найновішим процесором, що робить його таким же ефективним, як і телефони-флагмани iPhone 6s та iPhone 6s Plus, а також потужною камерою.

Але найпривабливішим фактором, що за задумом, має заохотити покупця, є ціна: 399 доларів за модель з 16 Гб пам’яті і 499 – за версію з 64 Гб.

Попередні моделі – iPhone 6 сприйняли як виклик конкуренту Samsung і його великоформатним телефонам Galaxy.

EURONEWS   



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua