"Малий бізнес у кризу: чим торгувати?"

22 сiчня 2016

Гривня знецінюється, а з нею і купівельна спроможність українців. Однак навіть у кризу залишається можливість започаткувати і розвивати власну справу.

Слід лише правильно вибрати напрямок діяльності, щоби ваші затрати в підсумку не перевищили прибутків. Економісти радять насамперед звернути увагу на реалізацію товарів першої необхідності. Навряд чи в кризу вдасться заробити на вирощуванні орхідей, продажу перських котів чи виготовленні розписаних вручну аксесуарів для кухні. Значно більше перспектив матиме продаж власноруч вирощеної городини, комісійного одягу чи дешевих речей першої необхідності – від шкарпеток до інвентарю, насіння для дачників.

Крім того, експерти радять оптимізувати свої витрати. Скажімо, замість оренди торгового місця у багатьох випадках вигідніше придбати власний торговий намет чи тент. Мій сусід по дачі вже кілька років користується таким торговим наметом. 

Придбавши торговий намет, ви отримаєте мобільне торгове місце, з яким зможете продавати свій товар на різноманітних ярмарках, фестивалях, виставках-продажах тощо. Обираючи торговий намет, варто звернути увагу на міцність матеріалу, його водонепроникність, тип і матеріал каркасу (найкращий варіант – сталь), зручність у збиранні та транспортуванні, тип кріплення тканини до каркасу, наявність чохлів для упакування, інструкції з експлуатації, термін служби, стійкість до впливу сонця, морозу, вітру й інших погодних умов.

Ось декілька пропозицій від експертів, як легко заробити гроші в кризу.

Доставка обідів. Офісним співробітникам значно вигідніше замовляти домашні обіди з доставкою, ніж переплачувати втридорога в кафе і ресторанах. Однак тут важливо привабити клієнта – скажімо, розробити асортимент страв на різні дні тижня, переконливо прорекламувати свої послуги через знайомих співробітникам різних офісів.

Дрібний ремонт. Нині більшість людей не може дозволити собі купувати нові речі. Тому послуги з дрібного ремонту, починаючи від заміни блискавки на куртці та закінчуючи ремонтом парасолі чи взуття, користуються попитом.

Вишиванки. Виготовлення і продаж одягу в народному стилі. Помічено, що, попри кризу, попит на вишиті сорочки й інший національний одяг зростає. Такі речі поступово переходять в розряд першої необхідності – скажімо, в багатьох дитячих садках і школах вихованці зобов’язані мати вишиті сорочки на різних урочистих заходах.

Фотопослуги. Достатньо купити якісний фотоапарат і розмістити рекламні оголошення про фотографування дитячих свят, весіль та інших важливих заходів. Успіх залежить від вашої вправності і вміння робити професійні знімки. Згодяться і знання програми Photoshop під час оформлення альбомів, колажів, буклетів.

Продаж насіння. Невдовзі настає сезон городніх робіт, тож із невеликими затратами можна придбати насіння оптом і упакувати його в невеликі пакетики для реалізації на сільсьгосподарських ярмарках.

Посадіть чоснок. Десять соток часнику можуть прогудувати сім'ю не один місяць. При хорошому врожаї одна головка часнику важить майже 100 грам. Влітку минулого року на Лук'янівському ринку в Києві за часничну головку селяни просили п'ять гривень. Вирощений чоснок, якщо його багато, здають оптом на м'ясокомбінати за досить пристойною ціною. Культура не вибаглива для обробітку. Восени посадив, навесні просапав, влітку зібрав. У сухому підвалі чоснок зберігається протягом року до нового врожаю.

Якщо у вас є свої пропозиції, поділіться ними в коментарях. Ваші прості поради можуть комусь допомогти.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua