"До Маріуполя повернеться повноцінне залізничне сполучення"

Павло КУЩ
17 вересня 2015

У Маріуполі активно відновлюють стратегічно важливий залізничний міст через річку Кальчик. «УК» писав, що проросійські диверсанти, які у грудні 2014 року висадили його в повітря, зайвий раз довели, що їхні лихі й підступні дії спрямовані насамперед проти мирного населення: у цьому разі потерпілими виявилися жителі Маріуполя. Адже «годувальниками» приморського міста залишаються металургійні комбінати імені Ілліча та «Азовсталь», гарантуючи роботу десяткам тисяч людей і наповнюючи місцевий бюджет. А знищивши міст, завдяки якому на підприємства постачали сировину та відвантажували звідси готову продукцію, терористи поставили під сумнів можливість безперебійної роботи промислових велетів, що опинилися перед загрозою припинення роботи.

Щоб такого не сталося, у місті оперативно знайшли альтернативні тимчасові шляхи сполучення з комбінатами, які зі згаданих причин усе-таки змушені були скоротити обсяги виробництва. Та оскільки відновлення повноцінної роботи металургів можливе тільки після відбудови залізничного мосту, «Група Метінвест» ще влітку почала масштабні ремонтні роботи. Зруйнований об’єкт між станціями Сартана і Маріуполь має важливе соціальне значення, бо обслуговував ще й пасажирські маршрути.

«Серед наших головних завдань — турбуватися про жителів міста, а ремонт мосту зробить безпечнішим, комфортнішим і надійнішим пасажирське сполучення, — наголошує генеральний директор «Групи Метінвест» Юрій Риженков. — Наша допомога дуже потрібна маріупольцям, яким доводиться жити у прифронтовому місті. Вони повинні знати, що завжди можуть розраховувати на підтримку металургів».

Вартість інфраструктурного проекту, який фінансує «Метінвест», становить 12 мільйонів гривень. Усі відновлювальні роботи, до яких, окрім маріупольських металургів та будівельників, долучилися працівники державного підприємства «Укрзалізниця», попередньо було заплановано завершити за три місяці. Відставання від графіка нема, і на початку осені названо дату, коли через реконструйований міст піде перший залізничний ешелон, — 17 жовтня.

«У другій половині жовтня до Маріуполя знову повернеться звичне для жителів великого міста пасажирське залізничне сполучення, — підтвердив директор з персоналу та соціальних питань металургійного комбінату імені Ілліча Вадим Бойченко. — Пасажири будуть задоволені, оскільки із введенням в експлуатацію мосту географія пасажирських залізничних сполучень помітно розшириться. А металургійні містоутворюючі підприємства знову безперебійно і в повному обсязі забезпечуватимуть сировиною та безперешкодно відвантажуватимуть свою продукцію». 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua