"Електропотягом — до Криму"

Олена ІВАШКО
13 квiтня 2012

НАМІРИ. У Миколаївській області розпочали реалізацію проекту з електрифікації дільниці залізниці Миколаїв—Колосівка. Сьогодні на рівні облдержадміністрації та Одеської залізниці розроблені цьогорічні заходи з проведення проектно-вишукувальних робіт з електрифікації. Експлуатаційна довжина дільниці становить 105 кілометрів, окупність проекту — менше чотирьох років.

Значення проекту для області надто важливе.  Адже Миколаїв за своїм географічним розташуванням є транзитним, і тому його територією  проходить велика кількість вантажного транспорту, який, по-перше, створює затори на дорогах, по-друге, погіршує їх стан, по-третє, завдає значної шкоди жителям міста та області в екологічному плані. Тому Миколаївська облдержадміністрація зацікавлена в електрифікації дільниці Миколаїв—Колосівка, завдяки чому істотно зменшиться потік вантажного транспорту по магістралях міста й області.

Перехід на електрику на цій дільниці дасть змогу здійснювати вантажні та пасажирські перевезення електропотягом із Одеси до Криму та північ країни, забезпечить зменшення дизпального на тягу до 16,2 тисячі тонн на рік, а економічна ефективність проекту становитиме 225 млн грн на рік. Також на 25% підвищиться пропускна спроможність дільниці, а викиди в атмосферу, навпаки, зменшаться на 52,6 тис. тонн на рік.

Як повідомив начальник технічної служби Одеської залізниці Михайло Мелешко, на сьогодні цей проект проходить експертизу. Укрзалізниця приділяє велику увагу питанням енергозбереження, тож його  реалізація  стратегічно важлива не лише для області, а й для всього регіону.

Перший заступник голови облдержадміністрації Геннадій Ніколенко дав розпорядження головам райдержадміністрацій сприяти реалізації проекту електрифікації. Адже поліпшення транспортної мережі  в подальшому  дасть змогу залучити інвестиції до цих районів. Як приклад він навів м. Снігурівку, яке з відновленням будівництва підвідного газопроводу-відводу отримало можливість залучити до свого регіону одразу двох потужних інвесторів, що в майбутньому створюватимуть робочі місця і сплачуватимуть податки до місцевого, обласного та державного бюджетів.

 Представники облдержадміністрації та Одеської залізниці склали графік робіт на квітень-травень 2012 року щодо реалізації проекту і визначили відповідальних осіб. Завершити електрифікацію дільниці планують у 2013-му. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua