"Готові увійти до глобальної транспортної інфраструктури"

28 травня 2011

ФОРУМ

Розвиток пасажирських та вантажних перевезень потрібно спрямувати передовсім на потреби суспільства

 

Під таким девізом проходив 25-27 травня у Лейпцигу Міжнародний транспортний форум, в якому взяв участь віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Керівники транспортних галузей із 52 країн зійшлися на думці, що цей сектор має задовольняти зростаючий попит на високоякісні перевезення та водночас зменшувати несприятливий вплив на зміну клімату, якість повітря, здоров'я людей і природне середовище.

"Транспортний сектор не повинен реагувати лише на кризові ситуації. Ми зможемо забезпечити розвиток справді продуктивної транспортної системи, якщо працюватимемо на забезпечення потреб громадян - споживачів транспортних послуг", - наголосив генеральний секретар МТФ Джек Шорт.

У своєму виступі перед учасниками форуму Борис Колесніков зауважив, що кожна з країн повинна використовувати свій транспортний потенціал на повну потужність: "Чим ефективніше та економічніше ми працюватимемо, тим продуктивніше транспортна галузь забезпечуватиме потреби суспільства". За його словами, перед Україною стоять величезні завдання та виклики. Це зумовлено тим, що нашій державі у спадок дісталась радянська інфраструктура із відсутністю розмежування пасажирського та вантажного залізничного руху, неповною електрифікацією залізниць тощо.

Виконання перевезень залежить від таких факторів, як наростання урбанізації і демографічних змін, потреба у стійкій, ефективній системі логістики та вантажних перевезень, здатній задовольнити потреби зростання економіки і транспортних потоків. Однак учасники форуму виокремили найголовніший момент - важливість зосередження транспортної політики на громадянах. "Суспільству потрібні нові моделі, спроможні скоротити відстань та забезпечити належний рівень послуг. Ми цілком підтримуємо глобалізацію європейської транспортної системи", - сказав міністр транспорту та суспільних робіт Іспанії Хосе Бланко Лопес.

За підсумками роботи МТФ Борис Колесніков зазначив: Міністерство інфраструктури розглядає можливість створення спільного виробництва мікроавтобусів Львівським автобусним заводом та компанією "Рено". Також розглядається можливість налагодження спільного виробництва автобусів швидкої допомоги для потреб Львова у контексті проведення Євро-2012. За словами урядовця, це питання лежить у площині роботи бізнесу. Тож завдання уряду - створити для цього максимально прозорі та комфортні умови роботи, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Він також повідомив, що Кабмін вже готовий компенсувати українським автоперевізникам до 100% кредиту за купівлю нових автобусів вітчизняного виробництва. У цьому контексті позиція держави така: купуйте автобуси великої місткості українського виробництва, і держава вам у цьому всіляко допомагатиме. "Такі правила ми введемо вже з 1 липня цього року. Держава повинна вести абсолютно прозору гру з бізнесом. Якщо перевізник купує нові автобуси, вона забезпечить умови для його роботи, але ми не возитимемо людей на "скотовозах". Ми не дозволимо переобладнувати у подальшому вантажні автобуси під пасажирські, бо вони будувалися за абсолютно різними конструкторськими схемами", - підкреслив віце-прем'єр.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua