"Hyundai поставлять на рейки"

22 грудня 2012

ТРАНСПОРТ. Корейська компанія Hyundai попросила пробачення за завдані українським пасажирам незручності під час користування швидкісними електропоїздами власного виробництва і вже розпочала роботи з ліквідації несправностей. Вони насамперед були пов’язані зі складними зимовими погодними умовами. Про це йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія».

Зокрема, як зазначається у листах, уже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов та впродовж останніх двох днів було зменшено кількість несправностей.

Також Hyundai збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських спеціалістів групи технічного обслуговування у Дарницькому депо», — йдеться у листі.

Розв’язано й проблеми із постачанням необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більшість запчастин уже доставлено в депо, упродовж тижня очікуються нові надходження, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури. 

Корейські потяги останнім часом «подружилися» з маневровими локомотивами. Фото з сайту dumskay.net

«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі місця). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі, як затримки, скасування рейсів», — ідеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами «Української залізничної швидкісної компанії» всі технічні проблеми, які виникають, буде успішно усунуто. 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua