"ICQ найближчим часом відмовиться від реклами"

16 лютого 2012

ВІДМОВА. Сервіс обміну короткими повідомленнями ICQ найближчим часом відмовиться від реклами. Про це повідомляє «КорреспонденТ.biz» з посиланням на РІА Новости.

Точні терміни, коли реклама повністю зникне з сервісу, у компанії поки що не повідомляють. Однак уточнюють, що підготовчі роботи вже почалися, підкреслює РІА Новости.

Керівництво Mail.Ru Group неодноразово підкреслювало, що месенджери, які належать компанії (ICQ та Агент@Mail.Ru), дозволяють, перш за все, залучати аудиторію на інші проекти компанії. Тому їхня монетизація другорядна.

ICQ – один із найбільших месенджерів у світі. Аудиторія сервісу налічує понад 30,8 млн чоловік, у Росії – 15,6 млн користувачів.

Раніше повідомлялося, що Mail.ru Group створює сервіс мікроблогів – конкурента Twitter. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua