"Капремонт нам обіцяють навесні"

Інна КОСЯНЧУК
22 лютого 2013

ДОРОЖНЄ ПОКРИТТЯ

Столичному керівництву не подобається якість ліквідації ямок

Якими дорогами їздитиме столичний транспорт? Це питання нещодавно обговорювали столичні посадовці. Заступник голови Київської міськдержадміністрації Анатолій Голубченко пропонує зосередитися на фінансуванні ремонту й утриманні автошляхів, зменшивши витрати на будівництво нових об’єктів транспортної інфраструктури. Він зауважує, що протягом двох років активно будували нові розв’язки і дороги, водночас нормативи з ремонту й утримання шляхів не виконували.

Над руйнуванням доріг добре попрацювала не лише погода, щедро засніжуючи покриття і вкриваючи його крижаною кіркою, а й самі комунальники, які так само щедро сипали сіль на той сніг-лід.

Поки водії чортихаються, об’їжджаючи «то ями, то канави», фахівці підрахували, що з 26 мільйонів квадратних метрів доріг, які обслуговує комунальна корпорація «Київавтодор», 85% вичерпали термін своєї експлуатації.

За інформацією «Київавтодору», з 14 січня балансоутримувачі вулично-шляхової мережі розпочали ліквідацію аварійно-небезпечної ямковості. У середньому, щодня ремонтують 1200—1800 квадратних метрів дорожнього покриття. Однак столична влада не в захваті ні від темпів, ні від якості цих робіт і просить дорожників «виправитися». А навесні від «авральних» ремонтів потрібно буде перейти до капітальних. Тим паче, що капітального ремонту потребують 300 тисяч квадратних метрів дорожнього покриття.

— Сьогодні через погодні умови маємо масове руйнування автошляхів. Тому зараз акумулюємо потенціал усіх служб і підприємств, аби виправити ситуацію вже найближчим часом. Та особливу увагу необхідно звернути на недоліки в роботі наших служб. Адже, на моє переконання, просто латаючи дірки на дорогах, ми даремно витрачаємо гроші: термін експлуатації такого автодорожнього полотна невеликий, і вже наступного року знову доведеться латати. Нам однозначно необхідно виконувати якісний капітальний ремонт, — зауважив голова Київської міськдержадміністрації Олександр Попов. 

А поки що «Київавтодор» має посилити контроль за якістю того ямкового ремонту, який вкрай необхідно робити саме зараз. Голова КМДА доручив прискорити ліквідацію аварійно-небезпечної ямковості на дорогах столиці та посилити контроль за якістю виконання робіт. Необхідно скласти перелік вулиць, які потребують першочергових заходів із відновлення покриття, та розробити графік ліквідації ямковості, аби завершити роботи в найкоротші терміни. Також, як повідомила прес-служба КМДА, Олександр Попов запропонував, щоб до ремонтів долучалися великі підприємства, які працюють у центральній частині столиці і цілодобово перевозять вантажівками свої товари чи продукцію. Вони мають хоча б на прилеглих до своїх територій автошляхах виконувати ремонтні роботи, а не чекати на «Київавтодор» із бюджетними коштами.

Проте зекономити гроші на ремонтах, не порушуючи якісних параметрів, як зауважує Анатолій Голубченко, можна ще кількома способами. Один із них — замість закупівлі асфальту в інших регіонах використовувати аналогічну продукцію столичних асфальтобетонних заводів. Таким чином можна заощадити на транспортуванні матеріалу.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua