"Kia представила новий логотип і слоган"

7 сiчня 2021

Фото: Kia

Компанія Kia представила свій новий логотип і основний девіз марки, з яких починається «трансформація бренду і прагнення до нової глобальної мети». Про це повідомляється в офіційному пресрелізі компанії.

«Новий логотип Kia відображає прихильність компанії ідеї стати уособленням змін та інновацій, – заявив президент і генеральний директор Kia Сон Хо Сун – автомобільна індустрія переживає епоху швидкої трансформації, і Kia прагне бути в авангарді цих змін, адаптуючись до них. Новий логотип символізує наше бажання надихати клієнтів, а наших співробітників – справлятися з тими викликами, які ставить перед нами галузь, що швидко змінюється».

Про те, що Kia готується до зміни логотипу, стало відомо ще в грудні 2019 року, коли компанія зареєструвала в південнокорейському патентному офісі нову емблему. Це з'єднані букви, які можуть бути виконані в чорному або білому кольорі. Символи зі схожою стилістикою компанія також використовувала на електричному концепт-каре Imagined by Kia, представленому в березні 2019 року на Женевському автосалоні.

Варто зазначити, що оновлення логотипу Kia стало продовженням реалізації довгострокової стратегії розвитку компанії Plan S, представленої корейцям ще в 2020 році. В рамках нової стратегії Kia має намір увійти в число лідерів глобальних автовиробників за обсягом випуску, а також посилити свої позиції в сегменті електромобілів. Так, до 2027 року компанія планує представити ще сім електромобілів. Після чого кількість повністю електричних моделей в лінійці марки досягне десяти.

Що стосується слогану, то замість нинішнього «Сила дивувати» (The Power to Surprise) корейці будуть використовувати «Рух, який надихає» (Movement that inspires).

Орест ГОРЯНСЬКИЙ
для «Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua