"Клієнти «Беверлі Хілтон» вимагають компенсацію за незручності"

20 лютого 2012

НЕВДОВОЛЕННЯ. Клієнти зажадали від адміністрації  готелю «Беверлі Хілтон» компенсації за незручності, завдані їм поліцією і персоналом готелю після раптової смерті  американський співачки та актриси Уїтні Х'юстон, передає УНН.

Клієнти вважають, що обстановка в «Беверлі Хілтон» була  нестерпною, а дирекція готелю просто умила руки, повідомляють закордонні ЗМІ.

У ніч, коли сталася трагедія, на вимогу поліції, був оточений весь 4-й поверх, де розташований номер, в якому померла У.Х'юстон. До завершення слідчих заходів постояльцям доводилося постійно пред'являти співробітникам служби безпеки готелю електронні ключі від своїх номерів.

У коридорах вдень і вночі стояв шум, який створювали правоохоронці, лікарі «швидкої допомоги», родичі покійної та обслуговуючий персонал. Все це дає достатні підстави для невдоволення, заявили постояльці.

Вони звернулися зі скаргами до адміністрації готелю, зажадавши повної компенсації вартості проживання в "Беверлі Хілтон" або отримання знижок. Готель відповів відмовою, рекомендувавши незадоволеним клієнтам викласти свої претензії у "книзі скарг".

Адміністрація готелю пояснює свою позицію особливими обставинами.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua