"Контакт? Є контакт"

Олександр ВЕРТІЛЬ
2 серпня 2012

ВЛАДА. У приміщенні Сумської обласної державної адміністрації розпочав роботу контактний центр. Його призначення — сконцентрувати всю роботу зі зверненнями громадян до владних структур, налагодити їх чіткий облік і контроль за виконанням, підвищити дисципліну чиновників, які відповідають за цю ділянку роботи.

Як розповіла директор центру Альона Мєшкова, з травня колектив  працював у тестовому режимі, прийнявши за цей час 170 звернень. Зокрема в червні надійшло 83 заяви — з них 55 вирішено позитивно, з дев’яти надано роз’яснення, решта перебувають на контролі до повного виконання.

Аби впевнитися в якісній роботі працівників центру, голова облдержадміністрації Юрій Чмирь під час відкриття зробив кілька контрольних дзвінків до тих, хто просив підтримки чи роз’яснення. Всі  абоненти, з якими поспілкувався керівник області, підтвердили, що на свої запитання, прохання чи звернення одержали конкретні відповіді або ж допомогу.

Центр працює 5 днів на тиждень з 8 до 18 години. Він оснащений за останнім словом техніки, тож жителі області за потреби можуть звернутися як на телефонну лінію, так і за допомогою електронної пошти. Кожен дзвінок чи лист береться на облік, відправляється для з’ясування тим чи тим службам, а вже після вирішення знімається з контролю. Узагальнена інформація надходить до Урядового контактного центру. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua