"Кошти — державні, матеріали — місцеві"

Інна ОМЕЛЯНЧУК
16 травня 2012

ДОРОГИ. Торік на Рівненщині оновили 345 км дорожнього покриття на 744 сільських вулицях. На це витратили 62 млн грн субвенції з держбюджету та 19 млн — зі спеціального фонду обласного бюджету.

 — Згадані суми, здавалося б, неспівмірні з обсягами робіт, адже ми знаємо, в яку кругленьку копійку обходиться кожен новий кілометр дороги, — каже голова Рівненської облдержадміністрації Василь Берташ. — Та в тому-то й увесь секрет. Будуємо ми ці дороги, по-перше, з місцевих матеріалів, бо маємо в області два десятки щебеневих кар’єрів, по-друге, власними силами. Тобто дорожникам зазвичай допомагають і селяни. Адже сільські дороги — то для кожної громади своєрідні артерії життя. Насамперед оновлюємо ті шляхи, якими користується вся громада: під’їзди до кладовищ, храмів, шкіл, дитсадків та інших об’єктів соціальної інфраструктури. Тобто черговість робіт, по суті, теж визначає громада.

Щовесни ремонтні роботи оживають. Нині в лідерах — Сарненський район.

За словами голови райдержадміністрації Анатолія Остапчука, торік проклали 46 доріг у населених пунктах цього 100-тисячного поліського району. Розпочали з найпроблемніших: дорожня техніка прийшла на так звані ∂рунтовки, якими, особливо в негоду, було ані проїхати, ані пройти. Тепер таких доріг у районі не залишилось. Але роботи й після того вистачає. На території району — п’ять щебеневих кар’єрів, і всі вони працюють. Тож одразу вбиваються три зайці: робиться потрібна для людей справа, створюються робочі місця та розвивається внутрішній ринок.

А хто працює, тому й допомогти не гріх: цього року на програму будівництва і реконструкції доріг планують спрямувати 115 млн грн (94 млн зарезервовано на дороги Рівненщини в державному, ще 20 млн — в обласному бюджетах). 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua