"Луганщина: німецьке ноу-хау у будівництві доріг і мостів"

Олена ОСОБОВА
15 квiтня 2016

Одним з досягнень Днів Луганщини у Києві став проект співпраці у будівництві доріг. Департамент регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергоощадності облдержадміністрації презентував проект дорожнього будівництва «Кільце життя». Партнери з Німеччини вирішили долучитися до справи.

«Технології, які використовують німці, суттєво різняться від звичних нам. Ми вирішили надати невеликі в масштабах області ділянки для експерименту, тож наразі йдеться про 15 — 20 кілометрів», — розповідає голова обласної військово-цивільної адміністрації Георгій Тука.

За його словами, алгоритм співпраці, який пропонує фірма  INTERCON: німці є власниками ноу-хау, доставляють на Луганщину техніку на умовах лізингу, налагоджують невелике виробництво хімічних добавок, організовують процес навчання фахівців з місцевих жителів. У подальшому передають і обладнання, і виробництво — у лізинг, а самі спостерігають лише за якістю робіт та технологічного процесу.

Начебто гарний проект. Але, за словами Георгія Туки, хоч економічна пропозиція щодо вартості проекту поки ще комплектується, але вже зрозуміло, що вона приблизно вдвічі більша за ту, що пропонують українські виробники.

«Та на відміну від наших гарантійні терміни німці надають на десять років», — зауважує очільник області, інфраструктуру якої здебільшого зруйновано внаслідок бойових дій, насамперед це стосується шляхів та мостів.  

До розмови із дорожниками з Німеччини під час форуму в Києві приєднався й представник Світового банку, тож завдяки спільним зусиллям на Луганщині може незабаром з’явитися відповідний навчальний центр.

І, за словами очільника області, тільки-но він адресував ці звернення до нового керівництва облавтодору, люди вже почали реальну співпрацю.

Тему доріг, щоправда, залізничних, вдалося продовжити й із представниками ПАТ «Укрзалізниця». Відповідно до меморандуму з Укрзалізницею в області буде побудовано близько 45 кілометрів залізничного полотна (Сватове — Білокуракине), що з’єднає північні сільськогосподарські райони Луганщини, зменшивши таким чином у майбутньому логістичні витрати шістьох елеваторів північної частини регіону та вбереже дороги при перевезенні сільськогосподарської продукції.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua