"На держпідприємствах відновлять перевірки"

22 жовтня 2011

КОНТРОЛЬ. За рахунок додаткових бюджетних коштів Державне агентство резерву планує створити електронні системи обліку та контролю мобілізаційного резерву й юридичного документообігу. Про це повідомив керівник відомства Олексій Лелюк, коментуючи схвалення Верховною Радою змін до Держбюджету на 2011 рік (щодо Держрезерву).

Посадовець також повідомив, що значна частина виділених коштів дасть змогу відновити службові відрядження,  які було «заморожено» протягом останніх 4 місяців через повну відсутність бюджетного фінансування. Зокрема, це стосується і співробітників КРУ, які відновлять перевірки роботи підприємств системи Держрезерву, повідомляє прес-служба відомства.

Олексій Лелюк нагадав, що перші перевірки, які розпочалися за ініціативою нового керівництва Держрезерву, виявили кричущі факти недостачі продукції, або повного розкрадання товарно-матеріальних цінностей Держрезерву. «Саме тому в червні поточного року ми вийшли з пропозиціями знайти додаткові бюджетні кошти для організації відряджень на ДП системи резерву з метою перевірок контролюючих і перевіряючих органів», — підкреслив керівник агентства.

Збільшення асигнувань загального фонду Державного бюджету на 2011 рік за статтею «Керівництво та управління у сфері державного резерву» передбачається в сумі 602,2 тис. грн. Додаткові витрати пропонується покрити за рахунок додаткових надходжень до бюджету податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів у зазначеній сумі.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua