"На Луганщині відновили рух потяга, який з’єднує п’ять віддалених районів області"

Олена ОСОБОВА
31 травня 2016

Старобільськ відзначив цю подію урочистостями. Фото Михайла БУБЛИКА

Після дворічної перерви поновлено рух поїзда між станціями Кондрашевська-Нова (Станично-Луганський район) та Лантратівка (Троїцький район). Маршрут завдовжки 209 кілометрів дуже затребуваний, і переоцінити його значення для жителів п’яти сільськогосподарських районів підконтрольної Україні частини Луганщини справді важко.

Після початку бойових дій основний парк пасажирських вагонів і дизель-потягів залишився на окупованій території. А розбиті військовою технікою автодороги не придатні до використання, що створює великі проблеми жителям віддалених районів області.

За словами заступника голови обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Клименка, через те, що полотно залізниці з одного боку впирається в лінію розмежування, а з іншого — в українсько-російський кордон, найскладнішим виявилося завезти сюди вагони вітчизняного виробництва. Після тривалих переговорів з «Российскими железными дорогами» сюди вдалося доставити два плацкартних вагони з Харкова.

Поки що за маршрутом курсуватиме лише один склад потягу. Залізничники планують завезти ще один, щоб поїзди ходили одночасно в протилежних напрямках. Також планують, окрім пасажирського, відновити й вантажний рух за цим маршрутом.

Запуск цього поїзда Укрзалізниця не розглядає як бізнес: проїхати весь шлях в один бік можна за 18 гривень 22 копійки. А на автобусі така поїздка могла спустошити гаманець, бо за неї довелося б викласти від 150 до 200 гривень. «Радіємо, що знову можемо працювати за старим маршрутом», — розповідають про перший рейс потяга провідники Віктор Казанков та Валентина Щуратова. На всіх станціях їх зустрічали квітами й усмішками. У населених пунктах, де проїжджав потяг, люди, почувши залізничні гудки, кидали справи на подвір’ях і бігли, щоб просто помахати вслід йому рукою.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua