"Названо поїзди які скасувала Укрзалізниця"

1 листопада 2011

Відсьогодні Укрзалізниця починає оптимізацію залізничних маршрутів. У листопаді відомство скасувало 23 поїзди і змінить графіки руху 13 щоденних поїздів, пише «Коммерсант-Україна» в статті Кінцева зупинка.

За задумом керівників відомства, це дозволить уникнути збитків на маршрутах, які не заповнюються пасажирами. Представники профспілок побоюються, що скасування поїздів призведе до скорочення робочих місць, і готові влаштувати всеукраїнський страйк.

Про намір провести оптимізацію залізничних маршрутів в Укрзалізниці заявили вчора. За даними прес-служби відомства, цього року був проведений аудит пасажиропотоку, який зокрема показав, що поїзди далекого прямування пасажири часто використовують як приміські. «Курсує багато складів, де кількість пасажирів, які прямують від початкової до кінцевої станції, становить 10%. За результатами аудиту графік руху поїздів був вдосконалений. Зокрема до кінця 2011 року будуть скасовані 23 поїзди», – вказується в повідомленні прес-служби.

У розпорядженні видання вчора опинився список поїздів, які будуть скасовані.

Зокрема з 1 листопада перестануть ходити поїзди Сімферополь-Чернігів, Хмельницький-Київ.

З 8 листопада будуть скасовані маршрути Знам’янка-Шевченко-Москва, Львів-Адлер, Львів-Вроцлав, Маріуполь-Львів, Маріуполь-Липецьк.

Протягом листопада також перестануть діяти маршрути Київ-Астана, Харків-Уфа, Харків-Липецьк, Харків-Калінінград, Харків-Мурманськ.

На думку залізничників, скорочення дозволить уникнути збитків через низьку рентабельність цих маршрутів. Як приклад в УЗ наводять поїзд Дебальцеве-Хмельницький, який курсує щоденно в кількості 14 вагонів. Лише 4% його пасажирів користуються повним маршрутом прямування цього складу, внаслідок чого збитки Донецьких залізниць у поточному році склали 34,2 млн грн, йдеться у повідомленні.

Крім того, перевізник змінить маршрути 13 щоденних поїздів. За новим розкладом – через день – курсуватимуть зокрема потяги:

N396/395 Одеса-Київ, N4/3 Київ-Москва, Жмеринка-Москва, N623/624 Київ-Кам’янець-Подільський, Ковель-Москва, Івано-Франківськ-Київ, N360/359 Львів-Київ і Чернівці-Львів. При цьому в УЗ припускають, що той чи інший маршрут може бути відновлений у разі підвищення попиту на нього, наприклад, у період свят. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua