"Новорічні подарунки: що дарували українці і європейці в рік Мавпи"

16 сiчня 2016

Цікаво, а що ж дарували один одному у рік Мавпи українці та європейці, та які саме подарунки вони знайшли під ялинкою і наскільки відрізняються ці вподобання. Тож в Європі гроші та книжки продовжують утримувати лідируючі позиції в рейтингу найбільш бажаних подарунків ще з 2010 року. Натомість громадяни України та Росії традиційно віддають перевагу подарункам у вигляді… грошей. Ніхто не проти конветів із конвертованою валютою.

Кількість українців, які б хотіли знайти під ялинкою заповітний конверт із готівкою, збільшилась із 49% до 69%. Також серед найбажаніших презентів наших співгромадян — подорожі, комп’ютерна техніка, гаджети, відеокамери.

Для подорожей хорошим подарунком може стати екшен камера SJCAM SJ4000. Цю компактну камеру можна розмістити на шоломі мотоцикла, велосипеда, на склі автомобіля, на щоглі яхти чи в іншому місці, яке підкаже ваша фантазія. 

Хоч і бажають українці отримати в подарунок гроші, проте дарувати планують що завгодно, але не готівку.

— В умовах економічної нестабільності споживачі намагатимуться знайти найкращий товар за найвигіднішою ціною, — зазначає Ольга Шамрицька. — У зв’язку з цим відчутно збільшується розрив між найбажанішими подарунками і тим, що насправді знайдуть люди під ялинкою. Подорожі, комп’ютери і смартфони, які увійшли в десятку найбажаніших презентів європейців, навіть не потрапили в ТОП-10 презентів, які найчастіше купують. Бажаючих отримати в подарунок планшет або смартфон в п’ять чи навіть шість разів більше, ніж тих, хто планує їх купити.

Експерти зазначають, що 18% представників найбільш забезпечених категорій населення виберуть саме такий презент. Більшість європейців планують дарувати одне одному книжки, а ось іспанці купуватимуть одяг та взуття.

В Україні в трійку найпопулярніших презентів як серед чоловіків, так і серед жінок усіх вікових категорій традиційно входять косметика, парфуми, гроші й шоколад. Планшетні пристрої планують дарувати приблизно 6% опитаних, смартфони — приблизно 10%, що вдвічі більше, ніж у середньому в країнах Європи. Також зниження зацікавленості, порівняно з попереднім роком, помітне щодо попиту на кухонне приладдя і продукти харчування.

Мирослава КУРИЛЯК
для «Урядового кур’єра» 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua