"Олійним цінам не вистачає прозорості"

27 квiтня 2011

 КОНТРОЛЬ

Антимонопольний комітет зобов'язав ТОВ "Кернел-Трейд", ДП з іноземними інвестиціями "Сантрейд" та ЗАТ "Пологівський олійно-екстракційний завод" здійснювати прозору політику у формуванні цін на кожен з видів продукції. Про результати розгляду вимог Комітету підприємства мають повідомити у десятиденний термін.

Як зазначають у прес-службі АМКУ, зокрема йдеться про постатейний розрахунок собівартості кожного виду товару. Відтак, підприємства повинні окремо виділити витрати на виготовлення пляшкованої соняшникової олії. Це дозволить підприємствам формувати справедливі оптово-відпускні ціни.

Нині вартість олії знижена та залишається стабільною. Разом з тим, підтримка цього позитивного суспільного ефекту вимагає проведення відповідної цінової політики з боку основних постачальників продукції в роздрібну мережу. Саме прозоре формування економічно обгрунтованої вартості олії і покликане забезпечити стабільну ситуацію на ринку, вважають в АМКУ.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua