"Оприлюднено список сервісних центрів МВС, що надають адміністративні послуги дистанційно"

25 березня 2020

В умовах карантину, сервісні центри МВС розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно.

Відтепер, починаючи з 21 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:

♦заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;

♦копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);

♦реєстраційний номер облікової картки платника податків;

♦документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;

♦документ, де зазначена вартість транспортного засобу;

♦документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.

Нагадуємо, що збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкового транспортного засобу становить :

♦ якщо вартість транспортного засобу не перевищує або дорівнює 346 830 грн – 3%;

♦ якщо вартість транспортного засобу більше ніж 346 830 грн або дорівнює 609 580 грн – 4%;

♦ якщо вартість транспортного засобу більше ніж 609 580 грн– 5%.

Контакти та e-mail чергових сервісних центрів МВС можете переглянути тут. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua