"Паски безпеки будуть обов’язковими в автобусах"

Катерина МАЦЕГОРА
10 серпня 2012

НОВОВВЕДЕННЯ

Цей вид транспорту Мінінфраструктури перевірятиме на наявність пасків безпеки з 1 липня 2013 року

Про це на урядовому брифінгу заявив виконуючий обов’язки міністра інфраструктури Костянтин Єфименко. «Ми вже не сертифікуємо нові автобуси українського виробництва й імпортні, якщо вони не оснащені пасками безпеки. Контроль за дотриманням правил вводитимуть поступово, без репресивних методів. Потрібно, щоб люди самі розуміли: найважливіше, що вони мають, — життя», — пояснив посадовець.

Окремо він розповів про намір уряду провести укрупнення пасажирських перевізників протягом 3—5 років, назвавши таке рішення концептуальним. Найважливіший аргумент тут — в Україні в пасажирських перевезеннях зафіксовано 75 тис. автобусів, і з них майже 20 тис. експлуатують понад 18 років.

Окрім цього, відомство вважає за потрібне порушити питання підготовки водіїв для роботи на комерційному транспорті. Здебільшого шляхом уведення свідоцтва професійної підготовки. Серед вимог — право керування автобусом категорії Д, підвищення кваліфікації водія, право керувати пасажирським транспортом, рік досвіду керування вантажним транспортом. Якщо ж водій порушить правила дорожньої безпеки, його позбавлять права керувати транспортом взагалі.

Триває в Мінінфраструктури й робота над запровадженням тахографів. «З першого червня використання цих приладів обов’язкове на міжміських маршрутах протяжністю понад 150 км, з першого червня 2013 р. — на міжміських автобусних маршрутах від 50 до 150 км, а з першого червня 2015 р. — на вантажних автомобілях від 3,5 тонни до 12 тонн», — розставив акценти Костянтин Єфименко.

«Аварійність на автомобільному транспорті нині є однією з найболючіших соціальних проблем. В країні зареєстровано 9,2 млн транспортних засобів. Із них комерційних — 154 тис. Зокрема автобусів — 55 тис.», — сказав посадовець. Тож у найближчій перспективі відомство поліпшуватиме ситуацію на дорогах внесенням змін до нормативно-правової бази. А це і надання права працівникам Укртрансінспекції зупиняти комерційний транспорт. Цікаво, що на стаціонарних пунктах контролю фахівці перевірятимуть водія на наявність ліцензії, тахографів, пасків безпеки. А дещо пізніше міністерство введе систему стягнення штрафних санкцій, адаптовану до європейських норм. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua