"Пошта орієнтується на клієнта"

15 грудня 2012

ТАРИФИ. З 1 січня наступного року УДППЗ «Укрпошта» зменшує тарифи на деякі послуги. Так, із 1 січня клієнти підприємства зможуть дешевше відправляти посилки з оголошеною цінністю, а також замовляти безадресну доставку рекламної продукції.

Зокрема знижено тариф на пересилання прямого контейнера на 52%, на 10% — тариф на надання послуги з безадресної доставки рекламної та/або інформаційної продукції (друковані видання) понад 1 млн одиниць. Крім того, зменшено рівень тарифу за оголошену цінність поштових відправлень. Плата за оголошену цінність становить до 1000 грн включно — 1% від суми оголошеної цінності; понад 1000 грн — 0,5% відповідно, але не менше ніж 2,50 грн без ПДВ.

За словами директора УДППЗ «Укрпошта» Оксани Плотнікової,  зменшення тарифів спрямоване для залучення нових клієнтів та поліпшення обслуговування існуючих. «Укрпошта» стає дедалі клієнтоорієнтованішою компанією. «Ми всіма можливими засобами намагаємося бути найкращими для наших клієнтів. Саме тому проведено додаткове дослідження ринку, яке виявило, що деякі тарифи на наші послуги можна знизити. Це дасть змогу користувачам споживати наші послуги у повному обсязі», — зазначила фахівець.

Крім того, встановлено окремі тарифи за письмову заяву (довідку) для організацій та фіксований тариф за переказ грошей (поштовий переказ): до 150 грн включно — 5,00 грн; понад 150 грн — 8,00 грн + 1% від суми переказу. Нововведення не стосується універсальних послуг поштового зв’язку, до яких належать послуги з пересилання в Україні та за її межі простих і рекомендованих листів, бандеролей, посилок без оголошеної цінності масою до 10 кг. Тарифи на ці послуги залишаються незмінними, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури. 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua