"Сервіс є, а от про мови забули"

Лариса ДАЦЮК
13 липня 2012

НОВОВВЕДЕННЯ 

У Києві відкрили податковий центр  для обслуговування іноземців
 

Віднині кожен зареєстрований у столиці іноземець зможе отримати тут реєстраційний номер облікової картки (ідентифікаційний номер). Ініціатори такого нововведення переконані, що центр не буде порожнім, адже лише з початку цього року в Києві видано 4 тисячі ідентифікаційних номерів.

На відкритті центру був присутній голова столичної міськдержадміністрації Олександр Попов. Для нього і для присутніх на церемонії журналістів провела екскурсію голова Державної  податкової служби у місті Києві Ірина Носачова, показавши всі приміщення центру і познайомивши з персоналом.

— 2012 рік для нас — рік сервісу, — наголосила вона. — Тобто нині всі зусилля податківців спрямовані на підвищення якості обслуговування платників та перетворення податкової з фіскального органу на сервісну службу. До речі, якісне обслуговування клієнтів сприятиме виконанню основного завдання органів податкової служби — забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів.

У тому, що столичні податківці не пасуть задніх, свідчить статистика. З початку нинішнього року вони забезпечили 15,2 млрд грн надходжень до  Зведеного бюджету і 11,5 млрд грн — до Державного. Порівняно з відповідним показником минулого року, то це  на 2,9 млрд більше. Не спорожніла і міська скарбниця, куди надійшло понад 3,7 млрд грн, що майже на 515 мільйонів більше, ніж торік.

Можливо, саме тому міськдержадміністрація не поскупилася на відкриття сервісного центру, виділивши 3 млн грн. Голова столичної міськдержадміністрації Олександр Попов задоволений тим, що тут створено хороші умови як для клієнтів, так і для самих податківців, які їх обслуговують. У центрі застосовуються новітні технології, які дають змогу надавати сучасні послуги європейського рівня. Тож разом зі спрощенням адміністративних послуг це дасть поштовх бізнесовій активності як наших співвітчизників, так і зарубіжних громадян.

До речі, про співвітчизників подбали передусім: в усіх районах столиці найближчим часом  відкриють центри обслуговування платників. Щоправда, у середмісті, а це чотири райони, вони відчинять двері лише у вересні. Така затримка пов’язана з підготовкою і проведенням Євро-2012.

Що ж до самих іноземців, то чемпіонат не став перешкодою для їхньої бізнесової активності: у червні вони отримали майже 700 ідентифікаційних номерів. А з відкриттям спеціалізованого центру до послуг іноземців буде ще й центр сертифікації електронних ключів, кілька вікон для прийому відвідувачів, канцелярія, просторий і затишний зал очікування, туалет і навіть перукарня та медпункт. Одне лише насторожує — брак фахівців зі знанням іноземної мови. Наразі посередником виступатиме перекладач. Але Національний університет державної податкової служби вже давно мав би  подбати про підготовку таких фахівців. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua