Понад мільярд людей в світі щодня заходять на Facebook.
Про такі вражаючі результати свідчать квартальні дані соціальної мережі, яка не лише наростила базу користувачів, але й отримала більше грошей завдяки рекламі у мобільній версії.
Саме цей сегмент тривалий час був слабкою ланкою для компанії. Реклами у мобільній версії майже не було, а отже й прибутків теж.
Соціальна мережа довго працювала над тим, аби вирішити цю проблему, й от нарешті за останній квартал на цей сегмент припало дві третини з понад 4 мільярди доларів рекламних прибутків.
Родині Facebook є чим похвалитися: Марк Цукерберґ заявив, що фото-мережа Instagram має 400 мільйонів активних користувачів на місяць, показники мессенджера WhatsApp – 900 мільйонів людей.