"Скнилівський міст прослужить ще півстоліття"

Оксана МЕЛЬНИК
23 липня 2015

Відновлення руху через міст поблизу села Холодновідка біля Львова з нетерпінням чекали місцеві автотранспортники, жителі цих та сусідніх населених пунктів й особливо водії транзитного транспорту: збудований понад півстоліття тому шляхопровід, що проходить над залізничною колією, жодного разу капітально не ремонтували, тому через гостро аварійний стан його довелося закрити й шукати варіанти, куди можна було б спрямувати транспортні потоки.

А на цій ділянці дороги рух особливо інтенсивний, адже основні маршрути з країн Європи проходять через міжнародні пункти пропуску на українсько-польському кордоні «Шегині», «Смільниця», «Краковець» і саме цим шляхом виходять на Київську трасу. За півтора року, поки шляхо провід ремонтували, водіям і пасажирам доводилося терпіти незручності й затрачати немало часу на зайві кількадесят кілометрів, аби об’їзними шляхами вийти на Київську трасу, а місцевим — добиратись додому, простоюючи у заторах на непристосованих для такого інтенсивного руху транспорту сільських дорогах. Водії вже й надію втратили, що міст таки відремонтують — через відсутність фінансування робіт на шляхопроводі на тривалий час зупинилися.

— Знову ремонтники на цьому об’єкті з’явилися у квітні нинішнього року. Попри труднощі з фінансуванням дорожньої галузі, — розповів начальник Служби автомобільних доріг у Львівській області Юрій Лазаренко.

Укравтодору спільно з обласною службою автомобільних доріг вдалось частково профінансувати ремонт Скнилівського моста. Кошти незначні — 30% повної вартості робіт дали змогу завершити основні ремонтні роботи та відкрити міст для руху автомобільного транспорту. Аби впоратись із завданням, робітники працювали навіть у вихідні. Шляховикам знадобиться ще близько трьох місяців, щоб завершити цикл допоміжних робіт щодо захисту конструкції моста.

Упродовж двох місяців шляховики змонтували вісім крайніх балок моста,  що втратили свою опорну здатність, замінили зношені елементи, виконали роботи з бетонування монолітної плити, з’єднання старих і нових балок Скнилівського шляхопроводу, відновлення конструкцій, облаштування гідроізоляції та під’їзних шляхів, а також змонтували бар’єрне і перильне огородження, замінили дорожнє покриття — поклали верхній шар щебенево-мастикового асфальтобетону.

Керівник Служби автомобільних доріг Львівської області Юрій Лазаренко задоволений якістю робіт з реконструкції моста, які виконує підрядна організація ТзОВ «ЗахідТрансБуд». Відремонтований шляхопровід, за оцінками фахівців, служитиме щонайменше півстоліття за умови його нормальної експлуатації. А поки шляховики завершуватимуть роботи на об’єкті, швидкість руху для транспорту на цей період обмежать. Тож згодом пропускна здатність шляхопроводу збільшиться.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua