" Спрощення отримання сервісів від держави - послідовна політика Уряду України"

28 липня 2015

У вівторок, 28 липня, у Луцьку Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк ознайомився з новими сервісами Мін’юсту, які в рамках реформи децентралізації запроваджуються разом із місцевою владою.

Арсеній Яценюк ознайомився з роботою фронт-офісу Центру надання адміністративних послуг Луцької міської ради, зокрема з роботою електронної системи подачі документів, і поспілкувався з працівниками.

«Це наша послідовна політика держава повинна служити своєму народу. Держава повинна надавати послуги», наголосив Арсеній Яценюк.

Арсеній Яценюк заувіажив, що боротьба з корупцією передбачає не лише сильну правоохоронну систему, а й зменшення функцій держави і спрощення отримання сервісів: «Комп’ютеру хабара не даси. Якщо ти заповнив електронну форму, цю електронну форму опрацювали, і тобі на мобільний надійшло повідомлення, що ти можеш прийти і отримати будь-який дозвільний документ. Тоді просто немає потреби давати хабара за цю послугу».

Однією з основних цілей реформ глава уряду назвав «передачу повноважень з Києва вниз»: «Була класична централізація корупції, зокрема і в Міністерстві юстиції. І нинішнє Міністерство юстиції перше, яке робить з точністю до навпаки: не централізує функції, а роздає їх вниз, і таким чином рушить корупційну схему».

Важливим Арсеній Яценюк назвав і те, аби був «мінімальний контакт між громадянином і державним службовцем»: «Електронна форма і робота не з тим, хто виписує документ, а тим, хто допомагає заповнити цей документ фронт-офісом, адміністратором. А той, хто приймає управлінське рішення, навіть не має можливості сконтактувати з людиною, якій потрібна послуга. Таким чином, це найкращий шлях, як боротися з корупцією».

Він наголосив, що такі Центри надання адмінпослуг мають бути створені по всій країні. Для цього, наголосив Арсеній Яценюк, Уряд прийняв відповідні рішення.

Прес-служба КМУ



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua