"Суперники Фейсбука – «антисоціальні» мережі? "

12 вересня 2012

МЕРЕЖА ДЛЯ ДРУЗІВ. Останнім часом в Інтернеті з’явилося безліч нових додатків і соціальних мереж, які обіцяють своїм клієнтам суворе дотримання правил конфіденційності.

Скидається на те, що повернення до таємниці приватного життя стане новою тенденцією в соціальних мережах.

Меттью Гонан – оглядач веб-еволюції. За його словами, ці міні-мережі мають майбутнє: «Це тенденція, розрахована на початківців, проте, гадаю, щораз то більше людей відчуватимуть у ній потребу. Я й сам відчуваю таку потребу. Нас не так уже й мало, зокрема тих, хто не має бажання щоденно ділитися думками на Фейсбуці. Іноді вам кортить поговорити з невеликою групою людей, у більш інтимній атмосфері».

Мережа користується неабиякою популярністю у Каліфорнії. Мобільний додаток до ай-фона, створений 2010 року, налічує вже три мільйони користувачів. Вона має вже свої офіси у центрі Сан-Франциско: затишна атмосфера і захопливий вигляд на затоку. Засновник – колишній маркетинговий директор мережі Фейсбук.

Опублікувати фотографії, заявити про зміну статусу, написати коментар… Начебто, нічого нового, от тільки число друзів – обмежене.

Середня кількість друзів у цій мережі не перевищує чотирьох десятків, вся інформація є приватною та прихованою. Можна сказати, що це –«антисоціальна» мережа.

Втім, малоймовірно, щоб ці міні-мережі насправді могли створити конкуренцію для Фейсбука. Тут йдеться радше про взаємосумісність.

Контроль над інформацією є ключовою проблемою мережі Фейсбук. Безкоштовна мережа виявилася величезною машиною, що збирає наші персональні дані, аби використовувати їх у рекламних цілях. Інші мережі теж можуть зрештою зіткнутися з тією ж проблемою.

Оскільки ж реклама навряд чи сумісна з уявленями про таємницю приватного життя, постає питання: як тоді соціальні мережі зароблятимуть гроші?

Copyright © 2012 euronews

  



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua