"Суперпотягам —сучасний дім"

Світлана ГАЛАУР
26 жовтня 2012

РЕКОНСТРУКЦІЯ

У Харкові відкрили оновлене депо для швидкісних «Skoda» і «Hyundai»
 

Ще торік на Південній залізниці розпочали реконструкцію старої  будівлі депо. Тепер нинішній дім для обслуговування  пасажирських  суперпотягів — це автономний високотехнологічний  комплекс із котельнею, компресорною, трансформаторною підстанцією, вакуумно-насосною і пожежною станціями і належними санітарно-побутовими умовами для працівників.

В урочистому його відкритті взяв участь гендиректор Укрзалізниці Володимир Козак. За його словами, ремонтно-екіпірувальне депо Харківської вагонної ділянки — це вже не депо в звичному значенні цього слова, а сучасне підприємство. Його капремонт обійшовся Укрзалізниці у 150 млн грн.

У реконструйованому  депо застосовано найновіші технології для обслуговування потягів, зокрема й трирівневий огляд. На першому рівні  оглядають ходову частину і підвагонне устаткування, на другому —  кузов вагона, а на третьому —  дах і струмоприймачі.

 Для проведення маневрових і допоміжних робіт використовують також локомобіль. Його основні переваги — економічність, комбінований хід, який дає змогу унеможливлювати виїзди на стрілочну вулицю, а також  маневреність і екологічність, що особливо важливо під час роботи в закритому приміщенні.

І що також важливо, окрім супершвидкісних потягів «Skoda» і «Hyundai», в оновленому депо обслуговуватимуть й весь рухомий склад Південної залізниці.  Це депо побудоване за схемою санкт-петербурзького ремонтного комплексу і в Україні найсучасніше.

— Завдяки проведеній реконструкції змінилася не лише філософія техобслуговування потягів, — зазначив начальник Південної залізниці Віктор Остапчук,  — а й умови праці й побуту фахівців. Окрім сучасних роздягалень, санітарно-побутових кімнат, камер схову, медпункту, облаштованої території з квітниками і зонами відпочинку, на підприємстві з’явився ще й чудовий музей. І тепер усі новачки, перш ніж потрапити у відділ кадрів, приходять у музей, щоб зрозуміти, на якому підприємстві їм належить працювати.

Як стверджують самі залізничники, відтепер  вони можуть ремонтувати вагони значно швидше. Так, слюсар Володимир Сиров, який перевіряє швидкісні суперпотяги,  стверджує, що нині на це йде приблизно година, тоді як раніше — у кілька разів більше часу. Крім того, працювати доводилося, повзаючи на колінах. Тепер ні огляд, ні ремонт клопотів не завдають. І не тому, що ремонтувати нічого особливо й не доводиться, а тому, що техніка нова і майстри оглядають здебільшого кріплення, зношуваність гальмівних колодок чи  цілісність гуми. Торік про такі комфортні умови роботи  навіть не мріяли. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua