"Тернопіль пропонує і пише відгуки"

Микола ШОТ
3 листопада 2011

У ПОЛІ ЗОРУ. Давню форму дієвості взялася відновити Тернопільська міська влада, яка розпорядилася в листопаді встановити стенди «Міська рада інформує» біля адміністративних приміщень підприємств, що надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, централізованого водопостачання й водовідведення, централізованого опалення і постачання гарячої води, вивезення твердих побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів. Інформаційні щити повідомлятимуть про зміну тарифів. Тернополяни матимуть також змогу ознайомитися з постановами та рішеннями місцевої та центральної влади. До того ж, комунальники повинні подбати й про облаштування куточка споживача з книгою відгуків і пропозицій. Усі ці нотатки, як пообіцяв міський голова Сергій Надал, аналізуватимуть на щотижневій нараді з керівниками ЖЕКів і комунальних служб. 

А от думками городян про роботу медичних закладів влада цікавитиметься щоквартально. Інформацію також черпатиме з книг відгуків і пропозицій, які розпорядилася завести в лікарнях, поліклініках, інших установах охорони здоров’я.

Тим часом тернопільські посадовці поцікавилися і оцінкою власної роботи щодо надання адміністративних послуг. Тож у запропонованій анкеті просять містян відповісти на кілька запитань: наприклад, з яким питанням зверталися до міськради, чи розглянули його вчасно, чи уважно та з розумінням поставилися чиновники до розв’язання окресленої проблеми. Окрім цього, вони звернулися до городян висловити пропозиції щодо покращення роботи адміністрації. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua