На третій рік проведення виставки сюди з'їхалися три сотні учасників. Поміж них й автовиробники, й постачальники комплектуючих.
Ледь не найбільша увага – до групи Volkswagen. Але тут говорять не про дизельний скандал, а про плани групи інвестувати трохи більше 100 мільйонів євро у завод Audi.
Пітер Люре, директор з комунікацій Audi-Угорщина:
«З точки зору Audi Угорщина має ідеальне географічне розташування в самому центрі Європи.
Логістичні шляхи дуже хороші, й ми можемо швидко дістатися своїх ринків, й постачальники близько».
В Угорщині працює програма співпраці компаній з університетами у тому, що стосується розробки нових технологій.
В Асоціації угорської автомобільної індустрії кажуть: за останні два-три роки провідні компанії на ринку інвестували в інновації понад два мільярди євро.
Чоба Кіліан, голова Асоціації угорської автомобільної індустрії:
«Якщо говорити про розвиток технологій автономних машин, то, приміром Continental, Bosch, Thyssen-Presta мають в штатах сотні угорських інженерів. Можна сказати, що Угорщина – один з центрів розробки таких машин».
За минулий рік економіка Угорщини зросла на 3,5% й 10% – внесок у це зробив саме автомобільний сектор.
Він також забезпечує майже третину промислового обсягу.
Беатрікс Ашбот, кореспондент euronews в Будапешті:
«Автомобільна індустрія відіграє важливу роль в економічному зростанні країни. Це – ключовий сектор для промисловості та експорту. Кожні 100 місць у цій галузі створюють опосередковано 235 нових робочих місць.
Ймовірно, економіка Угорщини не зростала б, якби не автомобільна індустрія».