"У Черкасах обслуговують оперативно"

Владислав КИРЕЙ
20 червня 2012

СЕРВІС. В управлінні праці та соціального захисту населення Соснівського району міста Черкас запроваджено єдину технологію прийому громадян, яку визнано однією з кращих в Україні. Це засвідчили представники місії Світового банку та Міністерства соціальної політики.

Як розповів директор департаменту соцполітики Черкаського міськвиконкому Василь Маринкевич, у цій приймальні громадян допомога людям надається на підставі єдиної заяви та єдиного пакета документів. Надалі ж планують впровадити нове інтегроване програмне забезпечення та технічне оснащення. Цьому сприяв проект Світового банку «Вдосконалення системи соціальної допомоги», який кілька років реалізовувався в цьому управлінні, а нині — на завершальній стадії.

Начальник управління праці та соцзахисту населення Соснівського району Валентина Литвинович підкреслила, що спрощення процедур, впровадження сучасних технологій дали змогу ефективніше й оперативніше обслуговувати людей.

Приймальня громадян поділена на функціональні сектори, розміщені так, аби потоки відвідувачів не перетиналися. Люди, які чекають  прийому, можуть відпочити, є де залишити дитячий візок. А ще обладнано дитячий куточок, де малюки бавляться, поки батьки зайняті оформленням соціальних виплат. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua