"У Києві замінять маршрутні таксі на автобуси та тролейбуси"

6 березня 2013

ІНІЦІАТИВА. Столична влада розпочала експеримент, який передбачає заміну маршрутних таксі на 7 ділянках на транспорт звичайного режиму руху, тобто автобуси й тролейбуси. Про це під час брифінгу розповів заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко, повідомляє прес-служба КМДА.

«Минулого року ми розпочали масштабно закуповувати та оновлювати рухомий склад комунального транспорту великої місткості і цього року продовжуємо цю практику. Саме тому ми започаткували експеримент із заміни малогабаритних маршрутних таксі на транспорт звичайного режиму руху. На це є декілька об’єктивних причин: по-перше, комунальний транспорт, на відміну від маршруток, безвідмовно забезпечує перевезення пільговиків; по-друге, вартість проїзду в муніципальному транспорті звичайного режиму руху дешевша; і по-третє, новий транспорт зручний та безпечний, він має 100% низький рівень підлоги, що розраховано на осіб із обмеженими фізичними можливостями», – зазначив Анатолій Голубченко.

Як розповів, заступник голови КМДА, цей експеримент уже було успішно реалізовано на маршруті № 46 вул. Микитенка – ст. м. «Лівобережна», де 12 таксомоторів КП «Київпастранс» було замінено на 8 великих автобусів. Також з 1 березня поточного року додатковий транспорт було виведено на автобусні маршрути №№ 33 та 81, що курсують від ст. м. «Лісова» до просп. «Лісовий» та вул. Космонавта Волкова відповідно. Надалі планується збільшити кількість транспорту звичайного режиму руху на житлових масивах Виноградар та Оболонь.

Анатолій Голубченко також наголосив, що у випадку, якщо експеримент буде вдалим, столична влада продовжить його й надалі. Разом із тим, заступник голови КМДА дав доручення зустрітися з приватними перевізниками, чиї інтереси зачіпає експеримент, вислухати їхні побажання та запропонувати перейти на інші маршрути міста.

Він також зазначив, що свого часу приватні перевізники дуже допомогли місту, коли не було можливості належним чином забезпечувати перевезення киян. Сьогодні ситуація змінилася, у столиці з’явився новий, сучасний і комфортний транспорт, тому надалі, аби залишитися на ринку перевезень, власникам маршруток доведеться значно підвищити якість рухомого складу та надання послуг. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua