"У спілкуванні з органами місцевої влади популярності набули фотоскарги "

Володимир ГАЛАУР
31 березня 2017

Новації у спілкуванні жителів Харкова із владою з’явилися кілька років тому. Щоб додати ваги і переконливості своїм зверненням, харків’яни спробували ілюструвати їх фотофактами. Результат вразив, місто офіційно закріпило цю новацію у спілкуванні органів влади з містянами.

Як розповіла мешканка будинку 45  на вулиці Чоботарській Тамара Катукова, про ефективність такої форми звернень можна судити з того, що в ньому ремонтують під’їзд.

«Ми зверталися до міської ради, в районну адміністрацію. Описували  негаразди, але фотографія виявилася  переконливішою за будь-які влучні слова. Фотоскарги використовували, коли в нас було відкрито щитову. Ми сфотографували, надіслали, і до нас відразу приїхали ремонтники і все зробили. У відповідь на наші чергові звернення реконструювали фасад, відремонтували арку, тепер завершується ремонт під’їзду. Знаю, що оперативну відповідь на прохання отримують багато жителів нашого району», — сказала Тамара Катукова.

За фотоскаргами зокрема у Холодногірському районі, що надійшли торік, заплановано ремонт внутрішньоквартальних доріг і під’їздів. Як повідомив заступник голови адміністрації Холодногірського району з питань житлово-комунального господарства Сергій Штанько, фотоскарги стосуються багатьох питань. Ремонт шести під’їздів і внутрішньоквартальної дороги у дворі будинку по вулиці Борзенка, що тривають нині, — тільки частина з них.

Фотоповідомлення прискорить реагування владних структур на вашу скаргу, тож не забувайте користуватися камерою. Фото з сайту goodfon.com

«Усього на цей рік заплановано ремонт ста під’їздів. Люди звертаються з різними питаннями. На всі звернення реагуємо і вносимо у план робіт», — зазначив Сергій Штанько.

З початком весни відкрився новий сезон прийому фотоскарг. Харків’ян запрошують надсилати міському голові фотоскарги, пов’язані з необхідністю лагодження дахів, що протікають, зі сміттєзвалищами, ліфтами, які не працюють, ремонтом внутрішньоквартальних доріг, комунікацій і під’їздів тощо.  Для зручності оформлення таких особливих звернень міська влада навіть розробила форму подачі фотоскарг, розповівши, як правильно сформулювати опис проблеми й за якою адресою їх надсилати в електронному вигляді.

Отож якщо десь популярності набирають фотожаби, то в Харкові прижилася і чудово себе зарекомендувала інноваційна форма спілкування членів громади із владою, яка дає конкретні результати. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua