"Українці 40% проїдають та майже не їздять відпочивати "

19 травня 2016

Керівниця відділу B2B (Business to business) міжнародної компанії з дослідженню ринків GfK Ukraine Тетяна Ситник розповіла про тенденції на роздрібному ринку в Україні. Про це повідомляє Громадське радіо.

«В Україні близько 40% становлять витрати на продукти харчування.  У 2015 році зросла частка грошей, які витрачаються на житлово-комунальні послуги через підвищення тарифів. А такі категорії, як відпочинок, на жаль, зменшились», — каже пані Ситник.

Вона також зазначила, що Україна потрапляє в зону країн з низькою купівельною спроможністю.

«Сюди належать також Молдова, Румунія, Болгарія, Косово, Македонія», пояснила експерт.

У цьому дослідженні ринків, за словами пані Ситник, йдеться більше про доходи, які споживач може витратити, зокрема, в роздрібній торгівлі задля задоволення власних потреб, та те, що в нього залишиться на послуги, відпочинок.

«До речі, Україна за цим показником також відстає — у нас найвищий відсоток витрачається саме на товари (понад 60%, тоді як в інших досліджуваних країнах цей показник сягає близько 30%). Чим далі на захід та північ — тим багатші там країни», додала вона. 

Укрінформ



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua