"Українцям полегшують реєстрацію прав"

Лора ВОВК
12 березня 2013

АКЦЕНТ

Укрдержреєстр відкриває нові офіси  та обіцяє громадянам якісніше обслуговування

Державна реєстраційна служба створила всі умови для швидкого проведення реєстраційних дій та усунула проблеми в роботі, які були на початку 2013 року. Як повідомила представникам ЗМІ на урядовому брифінгу перший заступник голови Укрдержреєстру Інна Завальна, у лютому кількість реєстраційних дій щодо прав на нерухоме майно порівняно з минулим місяцем зросла на 107%. «Тобто робота налагоджена і до нас звертається дедалі більше громадян», — констатувала вона.

За словами Інни Завальної, загалом за цей період державними реєстраторами зареєстровано 221 тисяча 100 заяв та запитів. З них більшість пов’язана з реєстрацією прав власності (139 825) та наданням інформаційних довідок (39 061).

«Порівняно менше було заяв та запитів щодо реєстрації обтяжень — 21 571 та реєстрації речових прав — 10 723. Найбільшу динаміку зростання кількості реєстраційних дій продемонстрували Закарпатська область (169%), Волинь (160%) та Чернігівщина (159%). А лідерами за кількістю зареєстрованих заяв та запитів залишаються Донеччина — 22 740, Дніпропетровщина — 18 522 та Київ — 17 321», — навела статистику посадовець. За її даними, всього по Україні протягом лютого за підсумками розгляду заяв та запитів державними реєстраторами сформовано 209 364 рішень, зокрема видано 17 215 свідоцтв на право власності.

У цьому контексті вона назвала беззаперечними переваги нового Державного реєстру. Одна з них — скорочено кількість інституцій, до яких треба звертатися громадянам у процесі реєстрації. «Також існує кілька вагомих переваг нової системи, — продовжила тему Інна Завальна. — Тепер треба звертатися лише в одну інстанцію, послуги значно подешевшали, а перелік документів скорочено».

На її думку, не менш важливим є і те, що Державною реєстраційною службою налагоджена взаємодія з Держземагентством щодо отримання інформації про зареєстровані земельні ділянки. «Діє регламент передачі інформації про зареєстровані земельні ділянки та про зареєстровані права на земельні ділянки. Відповідно до цього регламенту Державне агентство земельних ресурсів направляє інформацію щодо новосформованих земельних ділянок, які потрапляють до реєстру, а Укрдержреєстр у свою чергу направляє їм інформацію щодо прав на ці ділянки, які вже зареєстровані у нашому реєстрі. Існують інші документи, що регулюють цю співпрацю. Тобто робота щодо реєстрації земельних ділянок налагоджена», — резюмувала перший заступник голови Укрдержреєстру та додала, що усього передано інформацію про майже 115 тисяч земельних ділянок. А на 6788 запитів надано 3128 відповідей.

Окремо посадовець зазначила, що значну увагу нині приділяють створенню максимально зручних умов обслуговування для громадян. «Нами відкрито ще два офіси обслуговування в Києві. Будуть відкривати й інші офіси Укрдержреєстру, у тому числі в приміщеннях Бюро технічної інвентаризації. Нині черг практично не існує, проте ми плануємо і надалі поліпшувати умови обслуговування громадян», — повідомила Інна Завальна. Насамкінець вона сказала про роботу над поліпшенням умов для обслуговування українців у регіонах. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua