" Укрзалізниця відремонтувала майже тисячу спальних вагонів і подовжила їм життя ще на 20 років"

19 жовтня 2011

ТРАНСПОРТ. Головна проблема парку спальних пасажирських вагонів Укрзалізниці – його старіння та недостатність коштів на капітальні ремонти, що викликає незадоволення пасажирів якістю пасажирських перевезень.

Зношеність вагонів поїздів дальнього сполучення – 86%. Цього року парк пасажирських вагонів скоротиться на 202 одиниці., які вже не підлягають відновленню. Більш ніж 50% пасажирських вагонів експлуатується понад 28 років – це максимальний термін експлуатації, який може бути подовжено капітально-відновлювальним ремонтом до 41 року. Враховуючи ці обставини, об’єктивні причини зносу інвентарного парку пасажирських вагонів, в умовах дефіциту фінансових ресурсів на кардинальне та одночасне оновлення парку залізницями України, залізничники впроваджують максимально можливі заходи для збереження основного парку придатних до експлуатації  пасажирських вагонів. Вагони, що досягли критичного стану, проходять капітальний ремонт в депо залізниць та на вагоноремонтних заводах. Таким чином, залізничники подовжують їх термін служби ще на 13–23 роки.

З початку року на вагоноремонтних заводах та в депо Укрзалізниці, було відремонтовано 3579 пасажирських вагонів, що на 34 вагони більше ніж в 2010 році та на 66 вагонів більше, ніж було заплановано. З них капітальним ремонтом – 995 од. (на 2% більше ніж за планом).

Всього впродовж 2011 року залізничники запланували відремонтувати всіма видами ремонтів 4759 пасажирських вагонів, з них 1356 од. – капітальним ремонтом.

Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua