"УПЦ відкриє сall-центр, але по телефону гріхів не відпускатиме"

25 жовтня 2011

НОВОВВЕДЕННЯ. Голова Синодального інформаційно-просвітницького відділу Української православної церкви протоієрей Георгій Коваленко спростував інформацію деяких ЗМІ, що з листопада віруючі зможуть сповідуватися по телефону церковного сall-центру. Про це він заявив на прес-конференції у вівторок, повідомляє УКРІНФОРМ

«Журналіст недочув, недослухав, неправильно прокоментував... По телефону можлива духовна бесіда, духовна настанова і отримання інформації про віру і церкву. Сповідуватися й отримати відпущення гріхів по телефону неможливо», ─ сказав протоієрей Георгій.

Протоієрей Георгій розповів, що УПЦ справді працює над створенням сall-центру, який є частиною великого проекту спорудження кафедрального храму в Києві. Його складовими є збір коштів на храм за допомогою sms-повідомлень, розробка довідково-інформаційного додатку для мобільного телефону та відкриття церковного сall-центру, яке мало стати завершальним етапом. Однак поширене у ЗМІ повідомлення спонукало УПЦ дещо змінити плани і відкрити сall-центр раніше. «Сall-центр у якомусь початковому вигляді вже буде, сподіваємось, або до Миколая, або до Різдва. Ми все ж таки започаткуємо пару телефонів і дамо можливість для спілкування», ─ зауважив протоієрей Георгій. Він додав, що про їхні номери можна буде довідатися на офіційному сайті УПЦ

За його словами, в УПЦ хотіли б, щоб лінія була безкоштовною, але мають «так само рахувати кошти».  Протоієрей Георгій зауважив, що церква готова розглянути пропозиції від можливих благодійників, інвесторів, які допомогли б нам хоча б розробити програмне забезпечення та придбати певну апаратуру. «Якщо ми отримаємо таких благодійників, це буде безкоштовно, Якщо цього не станеться, церква сама шукатиме кошти. Сподіваємося, що навіть якщо ця послуга буде платною, цю суму зможе заплатити будь-яка людина», ─ зазначив він.

Протоієрей Георгій також поінформував, що на придбання необхідного устаткування потрібно близько 100 тис. у.о., а на підтримання функціонування сall-центру на належному рівні ─ близько 100 тис. гривень на місяць, тому повністю його планується розгорнути приблизно за рік. Планується, що лінія спілкування буде цілодобовою, а чергуватимуть на ній священики і вихованці духовної Академії.

Відповідаючи на запитання журналістів, чи будуть запитувати в тих, хто телефонує, до якої конфесії вони належать, протоієрей Георгій сказав, що «якщо питання буде пов’язане з подальшою участю в таїнствах, то таке запитання можливе». «Але для спілкування з людиною така інформація на сьогодні не потрібна», ─ зауважив він.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua