"Управлінців навчають бути лідерами"

5 грудня 2018

Проект ЄС «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR) спільно із Секретаріатом Кабінету Міністрів і Національним агентством з питань державної служби провели міжнародну конференцію «Навчання та розвиток на державній службі: досвід інших країн для України».

«Сьогодні перед нами багато викликів — економічних, політичних, соціальних. Інтенсивна інтеграція до європейських структур ставить перед державною службою високі вимоги. Відповідати їм неможливо без нових умінь і навичок державних службовців», — окреслив мету заходу Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко.

Створення ефективної системи навчання — основа підготовки нових держслужбовців, які мають стати рушієм успішних змін, упровадження реформи державного управління та інших важливих реформ. Сучасні державні службовці мають володіти лідерськими якостями та ефективно управляти змінами. А система їхнього навчання має забезпечувати розвиток важливих компетенцій.

«Система професійного навчання має надавати сучасні й актуальні знання, бути гнучкою й орієнтованою на індивідуальні потреби, інтегрованою в систему управління персоналом. І головне — розвивати лідерство на державній службі», — підкреслив Олександр Саєнко.

Українські й міжнародні експерти обговорили шляхи розвитку ефективної системи професійного вдосконалення на державній службі. Провідні фахівці європейських шкіл державного управління Франції, Польщі, Латвії, Фінляндії поділилися досвідом функціонування системи навчання фахівців, повідомляє служба Міністра Кабінету Міністрів.

Сторонам вдалося визначити загальну концепцію реформування системи навчання на держслужбі в Україні, що передбачає запровадження механізму визначення навчальних потреб державних службовців, розроблення високоякісних актуальних навчальних програм, посилення попиту й мотивації до навчання серед державних службовців, забезпечення ефективного державно-приватного механізму надання освітніх послуг для держслужбовців.

Успішне реформування системи навчання на державній службі потребує ефективної координації — самих державних службовців, керівників, посадовців, відповідальних за стратегічне планування, служб управління персоналом у міністерствах, центральних органах, відповідальних за систему навчання.

Відділ новин
«
Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua