Італійська правляча партія демократів пропонує оподаткувати інтернет-рекламу. Це дозволить залучити як мінімум 1 мільярд євро у державну скарбницю, однак ускладнить роботу в країні транснаціональних корпорацій, таких як Google, Amazon або Yahoo, повідомляє Укрінформ.
Так званий «Податок на Google» вимагає, щоб компанії, які продають рекламу в інтернет-просторі Італії, здійснювали свою діяльність тільки через агентів, що мають податкову присутність в країні.
На думку критиків, пропозиція оподатковувати не самі транснаціональні компанії, а частину їх діяльності, по-перше, призведе до зростання вартості реклами в країні, а по-друге, змусить італійський бізнес розміщувати рекламні оголошення через агентства в інших країнах Євросоюзу.
Розробник законопроекту Франческо Бочча, голова фінансового комітету нижньої Палати парламенту, вважає неприпустимим, що інтернет-компанії працюють в Італії, отримують там виручку, але платять податки за межами країни.
Інтернет-компанії поки не коментують пропозицію політиків.