"В Україні курсуватимуть двоповерхові поїзди "

28 лютого 2012

СЮРПРИЗ ВІД «УКРЗАЛІЗНИЦІ». Перший двосистемний електропоїзд виробництва Skoda Vagonka (Чехія) з’явиться в Україні вже у березні поточного року, - про це стало відомо від першого заступника Генерального директора Укрзалізниці Миколи Сергієнка, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

«Днями на заводі виробника у Чехії розпочнуться експлуатаційні випробуванням першого поїзда. Заплановано, що 12 березня комісія «Укрзалізниці» прийматиме електропоїзди. Згідно з договором між Південною залізницею та компанією Skoda передбачено придбання двох двохсистемних двоповерхових електропоїздів, по 6 вагонів кожний. Другий поїзд прибуде в Україну у квітні поточного року», - розповів Микола Сергієнко.

Залізничники планують, що новий рухомий склад буде задіяний за маршрутом Харків – Дніпропетровськ – Донецьк та обслуговуватися на Південній залізниці у депо Харкова, яке спеціально облаштували для нового пасажирського рухомого складу.

Щодо технічних характеристик, то чеські поїзди розвиватимуть швидкість до 160 км/год.

«Але найбільшою перевагою для нас є те, що поїзд двосистемний його можна експлуатувати на ділянках, електрифікованих як перемінним, так і змінним струмом», - повідомив М. Сергієчко.

ДОВІДКОВО

Нові чеські поїзди складатимуться з 6 вагонів, кожний з яких міститиме по 126 місць, загальна кількість місць – 626, корпус виконаний зі спеціального алюмінію. Передбачені місця першого та другого класів. Зокрема, другі поверхи двох вагонів будуть першого класу, решта – другого. Крім того, електропоїзди обладнані місцями для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями – в кожному поїзді по чотири підйомники для візків, спеціально облаштовані санітарні вузли. Подібні поїзди уже тривалий час успішно експлуатуються в Чехії та Литві.

Щодо персоналу, який буде обслуговувати електропоїзди, то перша група українських машиністів-інструкторів та технічних спеціалістів вже пройшла курс навчання в Чехії. Також з 5 березня наступні дві групи українських спеціалістів, чисельністю по 10 осіб, будуть направлені на навчання. Усі витрати на навчання наших спеціалістів взяла на себе чеська сторона.

Також Микола Сергієнко зазначив, що поїзди виробництва Skoda матимуть гарантійне обслуговування - 24 місяці з моменту початку експлуатації, а на початку експлуатації та під час проведення ЄВРО-2012, в Україну прибудуть чеські інженери-випробувальники, що будуть допомагати нашим спеціалістам експлуатувати та обслуговувати електропоїзди. Крім того, міжремонтні терміни збільшені у три рази у порівняння з поїздами, що нині експлуатуються на залізницях. Загальний термін експлуатації поїзда – 40 років (що практично у два рази більше, ніж нині).

Нагадаємо, що Україна підписала договір на купівлю 10 швидкісних електропоїздів виробництва південнокорейської фірми "Hyundai Rotem". Потяги курсуватимуть між приймаючими містами ЄВРО-2012 і з'єднають Київ зі Львовом, Харковом і Донецьком. Час маршруту Київ - Харків буде становити 3,5 години, зі столиці до Львова можна буде доїхати за 4,5 години, а до Донецька - за 5,5 годин.

УНН



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua