"Вартість бренда Соса-Соla дорівнює двом бюджетам України"

5 жовтня 2011

РЕЙТИНГ. Соса-Соla, IBM і Microsoft очолили список ста найдорожчих брендів  планети, складений агентством Interbrand, передає ТСН.

У своєму Ranking of the Top 100 Brands за 2011 рік агентство віддало перші десять місць американським компаніям. Coca - Сola вже кілька разів підряд займає перше місце. Експерти оцінили вартість бренду корпорації в 71, 861 млрд дол., що дорівнює двом бюджетам України на 2011 рік. За рік бренд виріс у ціні на 2%.

У той же час, бренд IBM показав ріст 8% (69,95 млрд), а Microsoft ─ знизився на 3% до 59,087 млрд дол.

У п’ятірці найцінніших брендів планети ─ Google (55,317 млрд) і General Electric (42,808 млрд).

McDonald's (35,593 млрд), Intel (35,217 млрд), Apple (33,492 млрд), Disney (29,018 млрд) і HP (28,479 млрд) замикають десятку рейтингу.

Замикає сотню тайваньський бренд HTC (3,605 млрд), італійський Ferrari (3,591 млрд) і американський Harley-Davidson (3,512 млрд).

Нагадаємо, що, згідно з дослідженням агентства Millward Brown, в 2011 році Apple уперше стала найдорожчим брендом, залишивши позаду Google, а McDonald's став найдорожчим брендом не з сфери IT, обігнавши при цьому Microsoft йдеться у повідомлені.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua