"Як залишатися на звʼязку в критичній ситуації"

11 жовтня 2022

Ворог атакував інфраструктуру по всій країні, у тому числі мішенню ворога знову стали обʼєкти, які забезпечують роботу звʼязку.

У звʼязку з цим Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного інтернету до мінімуму:

вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:
Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

1. Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2. Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв'язку:

 Bridgefy
Android
iOS

 Walkie Talkie
Android
iOS

 Two Way: Walkie Talkie
Android
iOS

3. Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає звʼязку.

Поради Держспецзв'язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок 

️ Якщо потрібна термінова допомога:

1. Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати. 

2. Вкажіть такі дані:

3. Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чернетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua