"З Києва до Львова - за чотири з половиною години "

4 жовтня 2011

МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗАЛІЗНИЦІ. З Києва до Львова пасажир має діставатися не більше, ніж за 4 години 30 хвилин, з Києва до Донецька - не більше 5 год. 30 хвилин. Про це заявив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, повідомили у прес-центрі Державної адміністрації залізничного транспорту України. 

Зокрема, В. Козак наголосив, що максимальна швидкість перевезень буде безумовним пріоритетом роботи на ділянках впровадження швидкісного руху.

Робота ведеться на виконання доручення віце-прем'єр-міністра - міністра інфраструктури України Бориса Колеснікова щодо впровадження швидкісного руху на ділянках Львів - Здолбунів, Здолбунів - Шепетівка - Коростень - Київ, Київ - Полтава - Харків, Полтава - Красноград - Лозова, Лозова - Донецьк та забезпечення максимально комфортних умов для пересування пасажирів залізничним транспортом.

Для цього залізничники проводять роботи з розмежування вантажного та пасажирського руху поїздів, електрифікації, придбання рухомого складу. У ході модернізації залізничники модернізували 333,7 км колії та капітально відремонтували 550,3 км протягом 8 місяців цього року. Замінено на нові 518 комплектів стрілочних переводів, виконано середній ремонт 306 комплектів стрілочних переводів.

Крім того, у межах проекту впровадження швидкісного руху передбачено електрифікацію 1562 км колій на дільницях, що входять у напрямки розмежування руху пасажирських і вантажних поїздів, та на дільницях впровадження швидкісного руху по п'яти залізницях по коридору Львів-Київ-Полтава-Донецьк. На цей час закінчено електрифікацію ділянки Фастів-Житомир завдовжки 101 км.

Водночас, виконуючи укладені контракти, фахівці Укрзалізниці та Південної залізниці ведуть узгодження технічних вимог з корейським виробником «Hyundai Rotem» щодо купівлі 10-ти міжрегіональних двосистемних електропоїздів, з АТ "Шкода вагонка" - щодо закупівлі двох міжрегіональних двоповерхових електропоїздів та з ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» - щодо міжрегіонального поїзду локомотивної тяги.

Крім того, Укрзалізницею проводиться складання та узгодження графіку руху поїздів на 2012/2013 роки, в якому для швидкісних поїздів буде розроблений оптимальний графік слідування.

УНІАН



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua