"«Агент Х» пробрався в систему харківських ЦНАПів"

20 лютого 2019

Володимир ГАЛАУР, 
«Урядовий кур’єр»

В усіх центрах надання адміністративних послуг Харкова почав роботу проект «Агент Х», спрямований на поліпшення сервісу послуг, що надаються жителям Харкова. Вперше він був випробуваний у комунальному підприємстві «БТІ».

За словами директора департаменту реєстрації міськради Олега Дроботацей проект ініціював «Офіс реформ Харкова», щоб зібрати відгуки харків’ян про якість послуг, що надаються в місті.

«Харківський міський голова Геннадій Кернес поставив перед нами завдання, щоб ми системно збирали у харків’ян відгуки та думки про роботу міських структур, які надають різноманітні соціальні та адміністративні послуги», – зазначив Олег Дробот.

Він підкреслив, що всі зібрані відгуки будуть оброблені, і профільні департаменти запропонують конкретні рішення щодо поліпшення сервісу в конкретних центрах і конкретних муніципальних установах.

У рамках проекту відгуки збирають як в електронному, так і в паперовому вигляді. На ресепшені, а також на столі у кожного адміністратора ЦНАП розміщена наклейка з QR-кодом, за допомогою якого відвідувачі отримують доступ до анкети. Заповнивши її, кожен харків’янин допоможе поліпшити роботу центру. Крім того, свої зауваження та побажання можна надати на паперових анкетах.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua