"На скарги київських пенсіонерів відреагували у Пенсійному фонді"

20 березня 2018

Любомира КОВАЛЬ,
«Урядовий кур’єр»

Ніде правди діти, у більшості літніх людей відвідування управлінь Пенсійного фонду асоціюються нині здебільшого із чималими чергами, які доведеться вистоювати, аби потрапити на прийом до фахівця, якому до їхніх проблем байдуже. Саме на грубість і погане ставлення до себе з боку персоналу Пенсійного фонду найбільше скаржилися київські пенсіонери.

Спеціалісти Головного управління пенсійного фонду в місті Києві ці скарги почули та зважили на них. Вирішили вжити заходів для покращення та вдосконалення своєї роботи. А допомогти їм у цьому просять самих киян.

Тож із 19 до 23 березня в органах Пенсійного фонду України в місті Києві проводиться соціологічне опитування щодо якості обслуговування громадян. Усім відвідувачам Фонду пропонують заповнити анкету та залишити її у спеціальній скриньці, розміщеній в управлінні.

Як розповіли оглядачу «Урядового кур’єра» в прес-службі київського управління ПФ, запитання стосуються того, який саме вид послуг отримували відвідувачі, чи доводилося їм звертатися для вирішення одного питання по кілька разів, чи довго вони чекали у черзі і скільки часу, оцінити якість наданих послуг, чи доводилося звертатися до керівництва через неякісно надані послуги фахівців, оцінити якість і зрозумілість отриманих консультацій тощо. Респондентам також пропонується внести власні пропозиції щодо покращення роботи фахівців ПФ.

Зібрана інформаціє буде цілком конфіденційною, відповіді використовуватимуться лише в узагальненому вигляді. Дані анкетування слугуватимуть основою для розробки ефективних кроків щодо підвищення рівня якості обслуговування громадян.

Фахівці прес-служби також зауважили, що поки що кияни участь в анкетуванні беруть не досить активно. І найчастіше це роблять ті, хто задоволений наданими консультаціями та допомогою. А тому вони закликали людей, які мають скарги та претензії, поінформувати про це. Адже саме знаючи про проблеми та похибки легше виправити ситуацію на краще.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua