СЛУШНО
Ті, хто прогнозує моду, радять не гнатися за нею, але й не ігнорувати
Якщо звертаєте увагу на свій одяг лише тоді, коли з’являтися в ньому на люди вже непристойно, вам «до лампочки», що подумають про вас зокрема й працедавці, то перед виходом з будинку… почистіть хоча б взуття. І знайте, що за статистикою соціологів Бриса Райана та Ніла Гросса належите до 16% людства, байдужих до моди, а не до 13,5% трендсеттерів — тих, хто відчуває її тенденції. А крім вас, у світі є ще 2,5% кулхантерів — тих, хто моду прогнозує насамперед для 34% модників.
Двічі на рік у нашій країні відбуваються дефіле прет-а-порте, тобто дизайнерського одягу для буднів. UFW — «Український тиждень моди» з 2006 року в світовому графіку, де значаться і Париж, Мілан, Нью-Йорк. На одному з них наші дизайнери радилися з президентом Національної палати моди Італії Маріо Боселлі, де важливіше засвітитися в європейському фен-просторі — в Парижі чи Мілані. Метр відповів: «Треба співвідносити крок з можливістю штанів. Створюйте моду в своїй країні і виводьте її на гідний європейської уваги рівень».
Дует Наталії Соболєвої і Людмили Вронської вже створив ім’я в дизайні чоловічого одягу в Україні і щороку підтверджує його на UFW. Бренд «Соболєва — Вронська» можна носити незалежно від ширини плечей. Багаторічна співпраця з Філіпом Кіркоровим — підтвердження дизайнерської й технологічної якості їхніх речей.
Вони одягають журналістів, інших медійних персон, богему. Однак середовище затребуваності їхньої продукції розширюється. Раніше Наталія професійно займалася одягом для чоловіків у Будинку моделей і в дизайнерській групі Вороніна. Людмила в НДІ створювала технічний трикотаж. Вона, наприклад, автор рятувальних рукавів, які мов два крила сучасної моди: дизайн і технологія. Мода — не лише крій, колористика, силует, а й структура самої нитки, в якій буває до 6 складових. Дизайнери зазначають, що чоловіки дуже реагують на нові технології в одязі.
Філіпа Кіркорова багато років одягають Наталія Соболєва і Людмила Вронська.
Фото з архіву Людмили ВРОНСЬКОЇ
Слухайте поради професіоналів
Наталія Соболєва пропонує жіночий професійний погляд на зовнішній вигляд сильної половини людства.
— Передовсім чоловікам подобається в наших пропозиціях дизайн і конструкція. Вони купуються на колір і якісь речі. Їх цікавить комфортність і носибельність. Вони вимагають тканину з доброю гігієнічною якістю. Ми пропонуємо вовну в сполученні з шовком. Тканина приємна на дотик, стійка в пранні і не мнеться. Працюємо як з українською сировиною із Сум, так і з італійською, чеською, німецькою, турецькою — в їх якості ми впевнені.
Чоловіча зацікавленість у моді зростає з кожним сезоном.
Уважні жінки знають, що єство чоловіка помітне в одязі. Культура одягу чоловіка сприймається як «мені приємно одягнути незвичайну красиву якісну річ». Якщо ви одягаєтесь не для того, щоб догодити начальнику, коханій жінці, а бути в гармонії з собою і сучасним світом, то обов’язково звернете увагу на трикотаж. Можна й на офіційну зустріч прийти в піджаку з трикотажного волокна. Вибір одягу залежить від обставин. Строгий костюм — для обов’язків і зобов’язань. Трикотаж — це почуття, настрій, емоції. За костюм можна сховатися. В трикотажі більше вирізняється внутрішнє «я».
Тільки самодостатня людина з розвинутим смаком здатна витратити мінімум часу на вибір. Багатьом допомагає виробити власний стиль жінка, яка поруч. Мене вражає, коли люди, наприклад, спокійно визнають відсутність слуху, але ніколи не скажуть, що в них немає смаку. Вони не звикли бачити себе збоку. У мене двоє синів. Вони не модники, але з добрим смаком. Старший — поліграфіст, молодший — графічний дизайнер. Обидва знають, що одяг допомагає робити кар’єру. Змінюються життєві пріоритети, статус — змінюється одяг, але не смак.
Небагато таких, хто може поєднувати брендові речі. Ми стикаємося з брендоманією, коли з нашого трикотажу зрізають бирки, щоб похвалитися якоюсь розкрученою маркою. Адже наша річ якісна. Сумно. Мабуть, у цьому винна наша меншовартісність.
Ми пропонуємо речі для літа і зими на різні розміри і фігури. Для «низу» і «верху». У нас можна вибрати краватки. Цінова політика прийнятна для столичного жителя.
Якщо говорити про модні тенденції — головне не бігти за модою. І все-таки не минайте її, ідіть їй назустріч. І слухайте поради професіоналів.